Język perswazji w sprzedaży i negocjacjach
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa doradcza |
Podrodzaj usługi | Doradztwo |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2018/12/06/13272/256865 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 1 440,00 zł | Cena brutto | 1 440,00 zł |
Cena netto za godzinę | 120,00 zł | Cena brutto za godzinę | 120,00 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 12 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2018-12-11 | Termin zakończenia usługi | 2018-12-11 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2018-12-06 | Termin zakończenia rekrutacji | 2018-12-11 |
Maksymalna liczba uczestników | 40 | ||
Kategoria główna KU | Usługi | ||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych |
||
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | Klinika Wiedzy Agata Drabek | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Agata Drabek | Telefon | +48608638947 |
agatadrabek@klinikawiedzy.pl |
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest:
Zapoznanie się z podstawowymi informacjami na temat komunikacji perswazyjnej oraz zasadami przepływu komunikatów Przećwiczenie sposobów zwiększania własnej wiarygodności podczas komunikowania się oraz umiejętności argumentowania, zadawania pytań i prezentacji przekazu w procesach sprzedażowych i negocjacyjnych
Poznanie technik perswazji słownej, w tym odpowiedniego doboru słów, budowy zdań i dostosowywania komunikatu do charakterystyk odbiorcy oraz praktyczny trening z wykorzystaniem tych umiejętności
Zaznajomienie się z głównymi przeszkodami pojawiającymi się w procesie porozumienia z partnerem sprzedażowym lub negocjacyjnym i sposobami ich zwalczania Poznanie sposobów na osiągnięcie porozumienia z trudnym klientem bądź partnerem w negocjacjach
|