Kategorie usług
 
Menu

Język perswazji w sprzedaży i negocjacjach


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/12/06/13272/256860
Cena netto 720,00 zł Cena brutto 720,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2018-12-11 Termin zakończenia usługi 2018-12-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-12-06 Termin zakończenia rekrutacji 2018-12-11
Maksymalna liczba uczestników 40
Kategoria główna KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Klinika Wiedzy Agata Drabek
Osoba do kontaktu Agata Drabek Telefon +48608638947
E-mail agatadrabek@klinikawiedzy.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest: Zapoznanie się z podstawowymi informacjami na temat komunikacji perswazyjnej oraz zasadami przepływu komunikatów Przećwiczenie sposobów zwiększania własnej wiarygodności podczas komunikowania się oraz umiejętności argumentowania, zadawania pytań i prezentacji przekazu w procesach sprzedażowych i negocjacyjnych Poznanie technik perswazji słownej, w tym odpowiedniego doboru słów, budowy zdań i dostosowywania komunikatu do charakterystyk odbiorcy oraz praktyczny trening z wykorzystaniem tych umiejętności Zaznajomienie się z głównymi przeszkodami pojawiającymi się w procesie porozumienia z partnerem sprzedażowym lub negocjacyjnym i sposobami ich zwalczania Poznanie sposobów na osiągnięcie porozumienia z trudnym klientem bądź partnerem w negocjacjach
Drukuj do PDF