Kategorie usług
 
Menu

Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/12/03/20487/254855
Cena netto 1 590,00 zł Cena brutto 1 955,70 zł
Cena netto za godzinę 113,57 zł Cena brutto za godzinę 139,69
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2019-04-04 Termin zakończenia usługi 2019-04-05
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-12-03 Termin zakończenia rekrutacji 2019-03-29
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Kwaśnik Telefon 607 710 797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest poznanie motywacji, przyzwyczajeń zakupowych, aspiracji czy pragnień, które determinują jego postawę, działania, wybory. Poznanie i weryfikacja cech, które posiada marka lub produkt, a które szczególnie zaspokajają potrzeby klienta. Zrozumienie grup docelowych i dostosowanie działań do ich potrzeb i oczekiwań – identyfikacja consumer insight.
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie decyzji zakupowych klientów do wyboru danej marki, produktu lub usług. Poznanie motywacji, przyzwyczajeń zakupowych, aspiracji czy pragnień, które determinują jego postawę, działania, wybory. Poznanie i weryfikacja cech, które posiada marka lub produkt, a które szczególnie zaspokajają potrzeby klienta. Zrozumienie grup docelowych i dostosowanie działań do ich potrzeb i oczekiwań – identyfikacja consumer insight.
Drukuj do PDF