Kategorie usług
 
Menu

Zarządzanie marką. Strategie & Consumer Insight


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/11/12/20487/245446
Cena netto 1 590,00 zł Cena brutto 1 955,70 zł
Cena netto za godzinę 113,57 zł Cena brutto za godzinę 139,69
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2019-02-12 Termin zakończenia usługi 2019-02-13
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-11-12 Termin zakończenia rekrutacji 2019-02-04
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Kwaśnik Telefon 607 710 797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Zrozumienie, dlaczego klient wybiera daną markę / produkt / usługę,  jakie ma motywacje, przyzwyczajenia zakupowe, aspiracje czy pragnienia, które determinują jego postawę, działania, wybory. Umiejętność identyfikacji elementów tożsamości marki i sposobów jej przełożenia na wizerunek marki. Umiejętność doboru narzędzi marketingowych kreujących wartość marki. Strategiczne i kreatywne wykorzystania instrumentów marketingowych budujących wartość marki.
Cel edukacyjny
Poznanie najważniejszych elementów psychologii zachowań konsumenckich. Zrozumienie grup docelowych i dostosowanie działań do ich potrzeb i oczekiwań – identyfikacja consumer insight. Poznanie i weryfikacja cech, które posiada marka lub produkt, a które szczególnie zaspokajają potrzeby klienta.
Drukuj do PDF