Kategorie usług
 
Menu

E-commerce w praktyce. Kampanie sprzedażowe - od strategii do realizacji


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/11/12/20487/245442
Cena netto 1 590,00 zł Cena brutto 1 955,70 zł
Cena netto za godzinę 113,57 zł Cena brutto za godzinę 139,69
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2019-03-12 Termin zakończenia usługi 2019-03-13
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-11-12 Termin zakończenia rekrutacji 2019-03-06
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Kwaśnik Telefon 607710797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie kompetencji i praktycznych umiejętności w zakresie promocji i reklamy własnej firmy w internecie, po przez poznanie narzędzi, technik i metod umożliwiających przygotowanie i zrealizowanie kampanii marketingowych firmy w internecie, a tym samym pozyskanie większej liczby klientów na usługi lub produkty. Uczestnik będzie posiadał wiedzę o tym, jakie narzędzia marketingu online zastosować ze strony firmy przy promocji swoich usług i produktów tzn. jak identyfikować grupę docelową klientów, jak projektować proces sprzedażowy, od zobaczenia produktu w internecie, po jego zakup za pomocą strony internetowej. Zdobędzie wiedzę na temat różnych kanałów sprzedażowych w internecie tzn. SEO, AdWords, e-mailing, newsletter, display, video, content, social media. Uczestnik będzie miał świadomość, że skutecznie prowadzona kampania marketingowa wykorzystująca odpowiedni kanał komunikacji w internecie jest podstawą trafienia do odpowiedniej grupy docelowej, pozwala zaoszczędzić koszty reklamy i zwiększyć sprzedaż. Uczestnik będzie wiedział jak prawidłowo budować wizerunek własnej firmy, by pozyskiwać zainteresowanie w internecie swoimi produktami i usługami oraz budować zaufanie wśród klientów i utrzymywać z nimi stały kontakt. Uczestnik będzie potrafił zastosować zdobytą wiedzę w praktyce, będzie potrafił wybrać odpowiednie narzędzie sprzedażowe, w zależności od posiadanego budżetu i grupy docelowej odbiorców. Będzie potrafił skutecznie pozyskiwać kontakty, budować bazę odbiorców za pomocą e-mail, SMS, social mediów, programów partnerskich, reklam internetowych. Będzie potrafił zaprojektować stronę internetową firmy, tak by zachęcać klientów do składania zamówienia i wyróżnić się w internecie. Będzie potrafił umieszczać informacje o firmie w różnych kanałach sprzedażowych, utrzymując stały kontakt z klientem. Będzie umiał planować, nadzorować oraz mierzyć działania promocyjne w internecie. Uczestnik będzie miał świadomość podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych. Będzie miał świadomość, że zdobyta wiedza i umiejętności wpłyną na efektywność pracy i pozwolą mu samodzielnie uczyć się nowych technik komunikacji i sprzedaży za pomocą dostępnych narzędzi do promocji firmy w internecie.
Drukuj do PDF