Kategorie usług
 
Menu

SKUTECZNY STYL ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/11/09/29422/245130
Cena netto 3 600,00 zł Cena brutto 3 600,00 zł
Cena netto za godzinę 225,00 zł Cena brutto za godzinę 225,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2018-11-17 Termin zakończenia usługi 2018-11-18
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-11-09 Termin zakończenia rekrutacji 2018-11-16
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządz. zas. ludzkimi
Kategorie dodatkowe KU Zarządz. zas. ludzkimi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu CENTRUM SZKOLENIOWE edu4U ANGELIKA GRABOWSKA
Osoba do kontaktu Luiza Boniecka Telefon 515-577-308
E-mail biuro@edu4u.info.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie warsztatowe podczas, którego zasadniczym celem jest rozwój kompetencji menedżerskich w relacji skutecznej pracy z zespołem oraz wypracowania własnego stylu kierowania zespołem. WIEDZA Uczestnicy szkolenia poznają swój własny styl zarządzania zespołem. Zdobędą wiedzę na temat nowoczesnych metod zarządzania zespołem oraz narzędzi budowanie pozycji liera. Poznają narzędzia planowania i organizacji zadań w zespole. UMIEJĘTNOŚCI Uczestnicy podczas szkolenia nauczą się delegować zadania oraz wyrażać asertywne komunikaty managerskie takie jak expose, konstruktywna krytyka, reprymenda, stosować rozmowy coachingowe. Będą potrafili wykorzystywać techniki przydzielania ról zespołowych oraz stosować podstawy coachingu. KOMPETENCJE SPOŁECZNE Uczestnicy podniosą kompetencje menedżerskie w relacji z członkiem zespołu. Ponadto umiejętnie i świadomie będą stosować komunikację interpersonalną, udzielać feedbacku i rozwiązywać zespołowo problemy.


Drukuj do PDF