Kategorie usług
 
Menu

Obsługa klienta


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/11/08/13272/244681
Cena netto 720,00 zł Cena brutto 720,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2018-11-14 Termin zakończenia usługi 2018-11-14
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-11-08 Termin zakończenia rekrutacji 2018-11-14
Maksymalna liczba uczestników 25
Kategoria główna KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Klinika Wiedzy Agata Drabek
Osoba do kontaktu Agata Drabek Telefon +48608638947
E-mail agatadrabek@klinikawiedzy.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest: • Doskonalenie umiejętności prowadzenie rozmowy telefonicznej z Klientem indywidualnym oraz B2B. • Korzystanie z technik komunikacyjnych użytecznych w rozmowach z Klientami • Kierowanie rozmową telefoniczną z Klientem oraz radzenie sobie w trudnych sytuacjach • Skuteczne argumentowanie proponowanego rozwiązania w odniesieniu do typologicznych potrzeb klienta • Umiejętne budowanie relacji z Klientami.
Drukuj do PDF