Kategorie usług
 
Menu

Marketing bez tajemnic


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/11/02/28446/241913
Cena netto 6 700,00 zł Cena brutto 6 700,00 zł
Cena netto za godzinę 335,00 zł Cena brutto za godzinę 335,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 20
Termin rozpoczęcia usługi 2018-11-17 Termin zakończenia usługi 2018-11-18
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-11-02 Termin zakończenia rekrutacji 2018-11-15
Maksymalna liczba uczestników 50
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Apartamenty Lubelskie sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Alicja Kleczkowska Telefon
E-mail info@apartamentylubelskie.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Szkolenie pokaże uczestnikom: jakimi narzędziami dysponuje przedsiębiorca, który chce promować wizerunek swej firmy i budować świadomość swojej marki, tak by była ona wartością dla firmy na rynku Uczestnicy zdobędą również wiedzę dotyczącą: reklamy, narzędzi reklamowych. Nauczą się jak łączyć wszystkie aspekty wizerunku firmy i wykorzystać je do reklamy. Poznają sposoby dotarcia do swojego klienta. Bezpośrednim celem szkolenia jest podniesienie kompetencji marketingowych pracowników co implikowało będzie poprawę sytuacji finansowo ekonomicznej firm poprzez wzrost sprzedaży ich produktów i usług.
Cel edukacyjny
Uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą wizerunku marki. Zwiększą świadomość budowania wizerunku marki i monitorowania działań w social mediach. Zdobędą narzędzia potrzebne do określenia wartości marki, komunikacji marki, monitorowania zachowań konsumenta, reakcji na kryzys. Odpowiemy na pytania : jak budować markę? Czy warto to robić? W jaki sposób? I od czego zacząć? Uczestnicy szkolenia staną się bardziej świadomi w kwestii promowania własnej firmy i kreowania skutecznego, przynoszącego zyski wizerunkowe. Uczestnicy zdobędą również wiedzę dotyczącą mechanizmów jakie działają na konsumentów. Zbudują profil swojego klienta. Zdefiniują czym kierują się przy wyborze oferty nasi obecni, ale też potencjalni klienci? Jakimi kryteriami mierzą wartość naszej oferty? w jakim stopniu reagują na mechanizmy promocyjne? co wpływa na ich wybór miejsca zakupów? jakie są ich upodobania i przyzwyczajenia zakupowe? jak sami kategoryzują różne produkty i marki w danym segmencie? Uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą startegii marketingowej, etapów jej powstawania. Dostarczenie uczestnikom zajęć wiedzy, narzędzi i umiejętności do marketingowego rozwoju przedsiębiorstwa obejmujące: analizę rynku, konkurencji i sytuacji bieżącej firmy oraz formułowane efektywnej strategii marketingowej. Narzędzia: Prezentacja, praca w grupach, case study, warsztat.
Drukuj do PDF