Kategorie usług
 
Menu

Microsoft Access jako system Customer Relationship Management (CRM) - szkolenie dla osób zajmujących się procesami sprzedaży


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/10/29/34373/240563
Cena netto 6 250,00 zł Cena brutto 6 250,00 zł
Cena netto za godzinę 347,22 zł Cena brutto za godzinę 347,22
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 18
Termin rozpoczęcia usługi 2018-11-26 Termin zakończenia usługi 2018-11-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-11-01 Termin zakończenia rekrutacji 2018-11-26
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Kategorie dodatkowe KU Informatyka i telekomunikacja
Finanse i bankowość
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Usługi szkoleniowe i doradcze robTRADER Robert Karowiec
Osoba do kontaktu Robert Marcin Karowiec Telefon
E-mail robtrader@interia.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykorzystywania CRM-u w procesie obsługi klienta. Po ukończeniu szkolenia pracownik będzie posiadał wiedzę dotyczącą efektywnego zarządzania obiegiem informacji w przedsiębiorstwie. Pracownik będzie również samodzielnie potrafił wdrożyć działania podwyższające efektywność organizacyjną firmy.
Drukuj do PDF