Kategorie usług
 
Menu

Obsługa klienta z elementami bezpieczeństwa obrotu gotówkowego i ochrony danych osobowych w instytucjach finansowych


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/10/18/12918/235616
Cena netto 2 270,00 zł Cena brutto 2 270,00 zł
Cena netto za godzinę 174,62 zł Cena brutto za godzinę 174,62
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 13
Termin rozpoczęcia usługi 2018-11-24 Termin zakończenia usługi 2018-11-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-10-18 Termin zakończenia rekrutacji 2018-11-23
Maksymalna liczba uczestników 25
Kategoria główna KU Umiejętności osobiste
Kategorie dodatkowe KU Prawo
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.
Osoba do kontaktu Kamila Stępień Telefon +48797161671
E-mail kamila.stepien@ap.org.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu: prawidłowego przetwarzania danych osobowych w sektorze finansowym, funkcjonującym po stronie dostawców usług płatniczych oraz w zakresie bezpieczeństwa obsługi klientów. Uczestnicy poznają również cztery typy osobowości rozmówcy - rozpoznawanie i komunikację ich językiem. Uczestnicy zdobędą umiejętność pracy z klientem zarówno podczas rozmowy bezpośredniej jak i w kontaktach telefonicznych oraz umiejętność radzenia sobie z "trudnym klientem". Uczestnicy mają umiejętność samokształcenia się, rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.


Drukuj do PDF