Kategorie usług
 
Menu

Efektywne techniki sprzedaży - szkolenie prowadzone w języku polskim lub angielskim przez specjalistę z Wielkiej Brytanii - A.Stevenson


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/10/15/15262/234285
Cena netto 1 390,00 zł Cena brutto 1 709,70 zł
Cena netto za godzinę 86,88 zł Cena brutto za godzinę 106,86
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2018-12-12 Termin zakończenia usługi 2018-12-13
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-10-15 Termin zakończenia rekrutacji 2018-11-12
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja FORTIS
Osoba do kontaktu Małgorzata Kuczmik Telefon +48 881 229 811
E-mail malgorzata.kuczmik@fundacjafortis.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Efekty kształcenia w zakresie wiedzy: uczestnik zdobywa wiedzę dotyczącą etapów rozmowy handlowej oraz budowania długofalowej relacji biznesowej z klientem. Efekty kształcenia w zakresie umiejętności: uczestnik nabywa umiejętności skutecznej formy badania potrzeb klienta, prowadzenia rozmowy handlowej z klientem, potrafi stosować metody działań ukierunkowane na konkretny rodzaj klienta. Uczestnik potrafi domykać sprzedaż. Efekty kształcenia w zakresie kompetencji społecznych: uczestnik identyfikuje i rozwiązuje problemy związane z procesem sprzedaży, potrafi budować atmosferę zaufania w drodze do pozyskania lojalnych klientów.


Drukuj do PDF