Kategorie usług
 
Menu

Makijaż permanentny ust - Natural Lips Basic (od podstaw) - 2 dni


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/10/11/21611/232936
Cena netto 2 800,00 zł Cena brutto 2 800,00 zł
Cena netto za godzinę 155,56 zł Cena brutto za godzinę 155,56
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 18
Termin rozpoczęcia usługi 2018-11-26 Termin zakończenia usługi 2018-11-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-10-11 Termin zakończenia rekrutacji 2018-11-08
Maksymalna liczba uczestników 3
Kategoria główna KU Zdrowie i Uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Studio Urody Anna mrowiec
Osoba do kontaktu Marta Drzazga Telefon 536334146
E-mail studiourodyam@wp.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przygotowanie kursanta do samodzielnego wykonywania makijażu permanentnego ust metodą Natural Lips. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę teoretyczną z zakresu makijażu permanentnego, nauczą się poprawnego rysunku, wyznaczania symetrii oraz techniki wykonywania zabiegu (obejmującej dobór pigmentu, kąt pracy igły oraz prędkość podania pigmentu do skóry.) W toku nauczania się uczestnik nabywa też kompetencje społeczne w dziedzinie kształtowania rozwoju zawodowego oraz zdolności autonomicznego uczestnictwa w życiu zawodowym, również wzrostu kompetencji społecznych w postaci lepszej komunikacji, współpracy z klientem i poznawania jego potrzeb.


Drukuj do PDF