Kategorie usług
 
Menu

#czasnazmiany Zmień strategię firmy i zwiększ zyski! Strategia rozwoju firmy. Model biznesowy i marka firmy w internecie. Warsztaty dla zarządzających przedsiębiorstwem w zakresie tworzenia strategii biznesu i marki online.


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/10/03/17321/228957
Cena netto 1 382,11 zł Cena brutto 1 700,00 zł
Cena netto za godzinę 86,38 zł Cena brutto za godzinę 106,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2018-11-28 Termin zakończenia usługi 2018-11-29
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-10-04 Termin zakończenia rekrutacji 2018-11-23
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Agile spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Dorota Rycharska Telefon +48 604 680 605
E-mail biuro@agilebiz.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Dobierając odpowiednie taktyki i narzędzia uczestnik będzie umiał stworzyc strategię biznesu i komunikacji marki, która skutecznie wesprze cele biznesowe firmy i wpłynie na zwiększenie zysków firmy. Cele: 1. Pozyskanie przez uczestnika nowej, eksperckiej wiedzy na temat definiowania strategii rozwoju biznesu, analizowania potencjału rozwojowego, podnoszenia konkurencyjności oferty w oparciu o generowanie unikalnej wartości dla klienta. 2 Pozyskanie umiejętności korzystania ze wszystkich wdrożonych narzędzi zarządczych oraz diagnozowania efektywności procesów realizowanych w firmie, poprzez wykorzystanie wypracowanych narzędzi, jako elementu wpływającego na zdolność poszukiwania informacji i danych potrzebnych do przeprowadzenia właściwego procesu decyzyjnego. 3. Pomoc w stworzeniu silnej, budzącej pozytywne emocje i przywiązanie markę.ropoczecia budowania wizerunku wiarygodnego partnera biznesowego.Zwiększenie zasięgu działań promocyjnych, i poprawienie widoczności w sieci i oraz dotarcie do potencjalnych klientów.
Drukuj do PDF