Kategorie usług
 
Menu

JAK WYSTĄPIĆ I ZABŁYSNĄĆ. Warsztaty z autoprezentacji oraz sposobów prezentacji przed kamerą z elementami wystąpień publicznych ( Poziom 3 ). Szkolenie autorskie - prowadzący MACIEJ ORŁOŚ


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/10/01/15498/227494
Cena netto 3 500,00 zł Cena brutto 3 500,00 zł
Cena netto za godzinę 437,50 zł Cena brutto za godzinę 437,50
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2018-11-30 Termin zakończenia usługi 2018-11-30
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-10-01 Termin zakończenia rekrutacji 2018-11-30
Maksymalna liczba uczestników 8
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu TVS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Rafał Kulig Telefon 722380312
E-mail szkolenia@tvs.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Trzeci poziom szkolenia pozwoli na rozwój kompetencji komunikacyjnych potrzebnych podczas wystąpień publicznych prezentujących firmę, jej ofertę handlową i realizowane projekty. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jaką strategię obrać w sytuacji kryzysu wizerunkowego firmy. Podczas szkolenia przedstawione zostaną najefektywniejsze narzędzia marketingowe wykorzystywane w negocjacjach handlowych. Pozwoli to na budowę najwyższej możliwej pozycji konkurencyjnej firmy na rynku, co przełożyć się powinno na wzrost obrotów finansowych, a w perspektywie najbliższego miesiąca po szkoleniu doprowadzić do organizacji przynajmniej 3 dodatkowych spotkań biznesowych z kluczowymi klientami. Dzięki szkoleniu firma będzie miała szansę pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji, sprawnie komunikować się za pośrednictwem Internetu i mediów, a także w sytuacjach kryzysowych przeciwdziałać utracie dobrego imienia.
Cel edukacyjny
Szkolenie pozwala na zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych przy budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Osoby zajmujące się utrzymywaniem kontaktów z klientami, szeroko rozumianą komunikacją, a także przedstawiciele zarządu firmy będą wiedzieli: - jak postępować w sytuacjach kryzysu wizerunkowego firmy - jak zarządzać kontaktami z kluczowymi klientami czy konstruować komunikaty do nich kierowane - jak prowadzić negocjacje biznesowe - jak dobrze przygotować się do wystąpień publicznych - jak prowadzić prezentację oferty handlowej firmy Uczestnicy szkolenia będą potrafili: - radzić sobie z trudnymi pytaniami - podczas wystąpienia improwizować, czyli realizować wartościowe wystąpienie by porywać słuchaczy - przygotowywać efektowne prezentacje oferty handlowej - rozpoznawać pułapki na jakie mogą natknąć się w sytuacji komunikacyjnej - dobrać formę i treść wypowiedzi do zaistniałej sytuacji - komplementarnie wykorzystywać zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej Dzięki szkoleniu jego uczestnicy znacząco rozwiną swoje społeczne kompetencje komunikacyjne: - kompetencje związane z prezentacją własnej osoby - kompetencje związane z przekonywaniem do swoich racji - kompetencje związane z nawiązywaniem kontaktu z innymi ludźmi - kompetencje związane z wywieraniem wpływu Szkolenie pozwoli na ocenę już posiadanych kompetencji w tym zakresie, a także podniesienie ich do mistrzowskiego poziomu. Dzięki nowym kompetencjom wzrośnie także sprawność prowadzonych negocjacji biznesowych.
Drukuj do PDF