Kategorie usług
 
Menu

Doradztwo w zakresie metod pozyskiwania klienta oraz nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa doradcza
Podrodzaj usługi Doradztwo
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/09/14/10706/219570
Cena netto 1 800,00 zł Cena brutto 2 214,00 zł
Cena netto za godzinę 90,00 zł Cena brutto za godzinę 110,70
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 20
Termin rozpoczęcia usługi 2018-09-19 Termin zakończenia usługi 2018-09-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-09-14 Termin zakończenia rekrutacji 2018-09-19
Kategoria główna KU Marketing
Kategorie dodatkowe KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu K&K Consulting Paulina Kułyk
Osoba do kontaktu Przemysław Kułyk Telefon 606658851
E-mail biuro@kkc.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem usługi jest przygotowanie przedsiębiorstwa do działań mających na celu aktywne pozyskiwanie klientów oraz świadome nawiązywanie i budowanie z nimi relacji. Stosowanie metod rozszerzania grona klientów, a także późniejsze kształtowanie relacji z klientem stanowi istotny element strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Wówczas firma wychodzi naprzeciw klientowi, przekonując go do skorzystania z jej usług lub zakupu jej produktów, nie pozostawiając jedynie przypadkowi natrafienie klienta na jej ofertę. Dodatkowo budowanie i utrzymywanie relacji z klientem sprawia, że jest on bardziej skłonny do powrotu i ponownego skorzystania z jej oferty. Implementując wiedzę zdobytą podczas uczestnictwa w doradztwie, jego uczestnicy będą w stanie uzyskać i przede wszystkim utrzymać zainteresowanie klientów ofertą swojego przedsiębiorstwa. Całość przytaczanych i analizowanych podczas doradztwa działań przyczynia się do finalnie stabilizacji strumienia przychodów i wzmacniania pozycji firmy.
Drukuj do PDF