Kategorie usług
 
Menu

Angielski - poziom podstawowy A1 - Kierunek Kariera - 112 h – wt/czw 19:30-21:00


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/08/28/13528/210055
Cena netto 1 680,00 zł Cena brutto 1 680,00 zł
Cena netto za godzinę 15,00 zł Cena brutto za godzinę 15,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 112
Termin rozpoczęcia usługi 2018-10-16 Termin zakończenia usługi 2019-05-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-08-28 Termin zakończenia rekrutacji 2018-10-15
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Języki
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu EVEREST Krzysztof Nowiński
Osoba do kontaktu Natalia Florczyk Telefon +48 12 260 54 00
E-mail szkolenia@everest.edu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które nigdy nie uczyły się języka angielskiego i rozpoczynają naukę od podstaw. Wiedza: zdobycie wiedzy z języka angielskiego na poziomie A1, umiejętności: doskonalenie i rozwijanie wszystkich sprawności językowych, budowanie zasobu leksykalnego, i znajomości konstrukcji gramatycznych na poziomie A1; umiejętność rozumienia bardzo prostych tekstów (w piśmie i mowie) dotyczących konkretnych potrzeb życia codziennego; kompetencje: umiejętność komunikowania się w bardzo podstawowym zakresie w sytuacjach znanych. Rozwijanie umiejętności samokształcenia i oceny własnych umiejętności językowych, przełamywanie barier językowych.
Drukuj do PDF