Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

ITIL® Foundation


Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/08/10/10100/202801
Cena netto 1 290,00 zł Cena brutto 1 586,70 zł
Cena netto za godzinę 61,43 zł Cena brutto za godzinę 75,56
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 21
Termin rozpoczęcia usługi 2018-10-29 Termin zakończenia usługi 2018-10-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-08-10 Termin zakończenia rekrutacji 2018-10-28
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Informatyka
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Compendium - Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.
Osoba do kontaktu Michał Dobrzański Telefon 12 29 84 777
E-mail michal.dobrzanski@compendium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Participants can expect to gain knowledge and understanding in the following upon successful completion of the education and examination components related to this certification. Service management as a practice (comprehension) The ITIL service lifecycle (comprehension) Generic concepts and definitions (awareness) Key principles and models (comprehension) Selected processes (awareness) Selected functions (awareness) Selected roles (awareness) Technology and architecture (awareness) Competence and training (awareness) The target group of the ITIL Foundation training and certificate in IT Service Management is drawn from: Individuals who require a basic understanding of the ITIL framework and how it may be used to enhance the quality of IT service management within an organization. IT professionals that are working within an organization that has adopted and adapted ITIL who need to be informed about and thereafter contribute to an ongoing service improvement programme. This may include but is not limited to, IT professionals, business managers and business process owners.
Drukuj do PDF