Kategorie usług
 
Menu

Usługa doradcza związana z przeprowadzeniem audytu wewnętrznego


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa doradcza
Podrodzaj usługi Doradztwo
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/07/13/9075/191236
Cena netto 1 500,00 zł Cena brutto 1 845,00 zł
Cena netto za godzinę 187,50 zł Cena brutto za godzinę 230,63
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2018-08-21 Termin zakończenia usługi 2018-08-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-07-15 Termin zakończenia rekrutacji 2018-08-20
Maksymalna liczba uczestników 2
Kategoria główna KU Organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Grzegorz Kłunduk Przedsiębiorstwo Konsultingowe "AGM"
Osoba do kontaktu Marzena Kłunduk Telefon 608153413
E-mail mklunduk@agm-konsulting.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Przedsiębiorca kierujący do udziału w usłudze pracowników zyska pewność, że dzięki niej nabędą umiejętności, które pozwolą im na zrozumienie funkcjonowanie Systemu Zarządzania. Dzięki zwiększeniu kompetencji pracowników przedsiębiorstwo zyska na posiadaniu kadry, która poprawnie opracuje i poprowadzi Przewodnik po Systemie Zarządzania na zgodność z wytycznymi normy PN-EN ISO 9001:2015. Jest to aspekt niezwykle istotny w perspektywie zmian w normie, które zaczną obowiązywać od września 2018r. Uczestnicy pod nadzorem trenera dokonają samooceny własnej dokumentacji przedsiębiorstwa, opracują plan jej zmiany oraz przygotują poprawny harmonogram prac. Dzięki temu przedsiębiorstwo będzie miało zapewnioną ciągłość dokumentacji dla działań, które stanowią o wzroście jego konkurencyjności na rynku.
Cel edukacyjny
Każdy uczestnik usługi doradczej nabędzie kompetencji odnośnie prowadzenia i tworzenia poprawnej dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o normę PN - EN ISO 9001:2015. Dzięki zwiększeniu wiedzy pracownika przedsiębiorstwo zapewni sobie wzrost wartości i jakości posiadanej dokumentacji.


Drukuj do PDF