Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Standardy obsługi pacjenta


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/06/13/13272/180113
Cena netto 720,00 zł Cena brutto 720,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2018-06-19 Termin zakończenia usługi 2018-06-19
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-06-13 Termin zakończenia rekrutacji 2018-06-19
Maksymalna liczba uczestników 25
Kategoria główna KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009) – w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Klinika Wiedzy Agata Drabek
Osoba do kontaktu Agata Drabek Telefon +48608638947
E-mail agatadrabek@klinikawiedzy.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie pracowników w zagadnieniem jakości w odniesieniu do usług medycznych ze szczególnym uwzględnieniem obsługi pacjenta. Podczas warsztatu uczestnicy zapoznają się z głównymi normami w zarządzaniu jakością, a także ich praktycznym wykorzystaniem w ramach wykonywanych obowiązków zawodowych. W efekcie szkolenia pracownicy będą znać i stosować poznane standardy, będą również realizować politykę jakości zgodną z normami obowiązującymi placówki medyczne
Drukuj do PDF