Master coaching - zaawansowane narzędzia coachingowe - studia podyplomowe [Dąbrowa Górnicza 10/2018]
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Studia podyplomowe |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2018/05/09/8729/165823 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 3 600,00 zł | Cena brutto | 3 600,00 zł |
Cena netto za godzinę | 30,00 zł | Cena brutto za godzinę | 30,00 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 120 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2018-10-27 | Termin zakończenia usługi | 2019-06-16 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2018-05-09 | Termin zakończenia rekrutacji | 2018-10-26 |
Maksymalna liczba uczestników | 30 | ||
Kategoria główna KU | Rozwój osobisty | ||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Akt prawny: posiada uprawnienia do świadczenia usług rozwojowych prowadzących do zdobycia kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r poz. 572, z późn. zm. ) |
||
Zakres tematyczny | handel, marketing, sprzedaż | ||
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Nazwa podmiotu | Akademia WSB | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Anna Czekaj | Telefon | +48 32 295 93 97 |
aczekaj@wsb.edu.pl |
Cel biznesowy
Wzrost o co najmniej 10% efektywności z zakresu zaawansowanych narzędzi i technik wykorzystywanych w procesach coachingowych, z zakresu life i biznes coachingu, w tym coachingu prowokatywnego w okresie do 3 miesięcy po zakończeniu studiów.
|
Cel edukacyjny
Celem studiów jest wyposażenie Coachów w zaawansowane modele i narzędzia coachingowe z zakresu life i biznes coachingu, w tym coachingu prowokatywnego.
|
Pierwsze w Polsce studia podyplomowe z możliwością uzyskania międzynarodowej certyfikacji w coachingu prowokatywnym na preferencyjnych warunkach!
W programie interaktywne warsztaty prowadzone wyłącznie przez uznanych Praktyków – pierwszych w Polsce akredytowanych Superwizorów Coachingu w londyńskiej CSA (EMCC, app. ICF), praktyków biznesu, psychologów i trenerów licencjonowanych przez PTP oraz propagatorów idei coachingu prowokatywnego w Polsce.
Atuty kierunku :
- poznanie zaawansowanych modeli, narzędzi i technik wykorzystywanych w procesach coachingowych,
- zajęcia w formie interaktywnych warsztatów,
- praca na zaawansowanych studiach przypadków,
- superwizja coachingowa prowadzona przez akredytowanych superwizorów,
- możliwość budowania społeczności coachów i rozwój własnych kompetencji w ramach Forum Coachingu i Superwizji,
- merytoryczne sylabusy ułatwiające przygotowanie do zajęć,
- system zniżek obejmujący korzystanie z grup superwizyjnych i interwizyjnych w ramach Forum Coachingu i Superwizji,
- zniżki w opłatach członkowskich Forum Coachingu i Superwizji.
Cel:
Celem studiów jest wyposażenie Coachów w zaawansowane modele i narzędzia coachingowe z zakresu life i biznes coachingu, w tym coachingu prowokatywnego.
W programie:
1. Kształtowanie postawy coacha - rozwój samoświadomości, budowanie pozytywnej samooceny w roli coacha (m.in. Coaching psychology- modele i techniki pracy w oparciu o psychologię osobowości, psychologię pozytywną, podejście Appreciative Inquiry, psychologię transpersonalną, zarządzanie talentami.
2. Coaching Psychology (psychologia coachingu) – budowanie relacji z klientami na poziomie świadomym i nieświadomym (m.in. zjawisko przeniesienia, proces równoległy, trójkąt dramatyczny S. B. Karpmana,), coaching zorientowany na cele vs. coaching transformacyjny – modele pracy i zarządzania procesem refleksyjnego uczenia się w procesie coachingu. Psychologiczne modele zmiany w życiu człowieka – wpływ indywidualny, społeczny, kulturowy.
3. Podejście zintegrowane w coachingu – modele pracy i techniki coachingowe oparte o Zen-Coaching, „mindfulness”-uważność, 3 obszary pracy: umysł, emocje, działanie, praca z intuicją w coachingu
4. Coaching a psychoterapia– wyzwania w pracy Coacha – praktyczne narzędzia pracy z klientami w sytuacjach kryzysu psychologicznego. Metody i formy pomocy w coachingu i psychoterapii. Trauma, kryzys psychologiczny, problemy emocjonalne i psychiczne – coaching a psychoterapia.
5. Coaching globalny – podejście holistyczne (model Ph. Rosinski) Praca holistyczna z klientami w life i biznes coachingu.
6. Coaching Twórczości – Coaching twórczości, kreatywności i innowacji – zastosowania praktyczne i rodzaje celów. Techniki automotywacyjne Erica Maisela. Sekwencja skupienia. Dualistyczne myślenie – zastosowanie Racjonalne Terapii Zachowań w pracy z twórcami. Etapy procesu twórczego i rola wsparcia coacha w zakresie Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach. Narzędzia rozwoju potencjału twórczego.
7. Coaching w Zarządzaniu Talentami – coaching w nowoczesnych organizacjach. Podejście systemowe w coachingu w oparciu o pracę z rozwojem talentów w kontekście rosnącej złożoności biznesu.
8. Coaching prowoaktywny –Patronat PROVOCARE
Cele modułu:
- Zyskanie wiedzy na temat metod prowokatywnych i coachingu prowokatywnego
- Zrozumienie czym jest prowokatywność a czym prowokacja w coachingu i w związku z tym czym jest coaching prowokatywny i poprzez co działa
- Przećwiczenie zastosowania wybranych, podstawowych narzędzi coachingu prowokatywnego
- Nauczyć, jak stawać prowokatywne pytania w coachingu i czym się różnią od pytań klasyczno - coachingowych.
- Poszerzenie świadomości jak ważny jest poziom uważności i ciekawości w coachingu
- Wzmocnienie umiejętności wykorzystywania przekonań ograniczających oraz fazy zwątpienia / sprzeciwu w potencjał(-y) w procesie zmiany i rozwoju klienta.
9. Leadership coaching
10. Team Coaching
11. Executive Coaching
12. Business Coaching
13. Superwizja coachingowa i interwizje pracy coachingowej – refleksyjna praktyka Coacha i Superwizora, Model Pełnego Spektrum Superwizji w Coachingu (FSM)- Coaching Supervision Academy (UK), Model 7 Perspektyw (P. Hawkins, R. Shohet) w pracy z klientami i rozwoju refleksyjnej praktyki Coacha. Standardy superwizji indywidualnej i grupowej. Mentoring w coachingu. Superwizja prowadzonych przez Studentów procesów coachingowych.
14. Superwizja coachingowa – Modele superwizji w biznes i life coachingu. Superwizja procesów coachingowych prowadzonych przez Studentów.
Forma egzaminu: Prowadzenie i superwizowanie procesu coachingowego w ramach studiów.
Egzamin teoretyczny – test wiedzy
Egzamin praktyczny – prowadzenie sesji coachingowej
Dla Studentów:
- w ramach studiów zaliczenie I modułu w ramach międzynarodowego certyfikującego programu coachingu prowokatywnego (certyfikacja międzynarodowa Jaapa Hollandera w Provocare).
- zniżki w opłatach za udział w szkoleniach oraz Forum Coachingu i Superwizji w WSB
- możliwość czynnego udziału w superwizjach coachingowych prowadzonych przez akredytowanych Superwizorów Coachingu (Izba Coachingu, Coaching Supervision Academy)
Krok po kroku – co należy zrobić, aby skorzystać z dofinansowania:
- Przedsiębiorca poszukuje i wybiera odpowiednią usługę (szkolenie, studia podyplomowe, e-learning, kurs zawodowy, doradztwo, mentoring, coaching) na stronie Bazy Usług Rozwojowych.
- Przedsiębiorca zgłasza się do wybranego Operatora i składa wniosek
o dofinansowanie konkretnej usługi, która znajduje się na stronie BUR. Uprzejmie prosimy o zweryfikowanie u wybranego przez siebie Operatora PSF jaki jest wymagany termin na złożenie dokumentów o dofinansowanie przed rozpoczęciem studiów. - Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przedsiębiorca podpisuje umowę wsparcia z Operatorem.
- Operator rezerwuje dla przedsiębiorcy określoną pulę środków na dofinansowanie usługi – nadaje ID wsparcia przedsiębiorcy.
- Operator wylicza wysokość wkładu własnego wymaganą dla wybranej usługi.
- Przedsiębiorca wpłaca wkład własny Operatorowi – tworzony jest zapis na koncie przedpłaconym.
- Usługa rozwojowa jest realizowana.
- Przedsiębiorca/pracownicy oraz wykonawca wypełniają ankietę.
- Firma świadcząca usługę rozwojową wystawia fakturę.
- Przedsiębiorca przekazuje Operatorowi fakturę za usługę.
- Operator weryfikuje czy dane z faktury są zgodne z zapisami z BUR.
- Operator płaci netto/brutto kwoty faktury.
Do 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej. W przypadku składania wniosku o dofinansowane prosimy o używanie nowej nazwy uczelni – Akademia WSB lub o wpisanie dwóch nazw.
Efekty usługi:
Słuchacz w zakresie wiedzy:
- ma wiedzę na temat narzędzi i technik wykorzystywanych w procesach coachingowych,
- zna zaawansowane narzędzia coachingowe, skutecznie uruchamiające proces zmiany oraz pomagające zrealizować cele klienta
- ma wiedzę na temat metod analizy potrzeb rozwojowych w organizacji
- zna zaawansowane narzędzia psychologii coachingu – w tym między innymi coaching poznawczo-behawioralny
- ma wiedzę na temat motywacji do uruchamiania działania i jej wykorzystania w procesie coachingu
Słuchacz w zakresie umiejętności:
- Potrafi prawidłowo budować pozytywną samoocenę w roli coacha
- Umie zastosować poznane narzędzia pracy z Klientem w coachingu
- Rozróżnia coaching jako styl zarządzania
- Wykorzystuje w pracy z klientem komunikacyjne narzędzia coachingowe
- Skutecznie prowadzi proces coachingu kompetencyjnego
Słuchacz w zakresie kompetencji społecznych:
- Promuje w swojej społeczności profesjonalizm i standardy etyczne prowadzenia procesów coachingowych
-
Wykazuje gotowość do rozwoju kompetencji własnych i zespołu w organizacji z wykorzystaniem coachingu oraz coachingowego stylu zarządzania jako metody działania rozwojowego
-
Jest zorientowany na stosowanie adekwatnych działań rozwojowych do problemów/celów klientów
-
Dąży do profesjonalnego, zgodnego ze standardami etycznymi wykonywania pracy coacha
Uczestnicy:
Studia przeznaczone są dla osób z doświadczeniem w pracy coacha, które spełniają jedno z poniższych kryteriów:
- ukończyły studia podyplomowe z zakresu coachingu
- posiadają międzynarodową certyfikację coachingową
- posiadają min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów coachingowych
Studia przeznaczone są dla osób z doświadczeniem w pracy coacha, które spełniają jedno z poniższych kryteriów:
- ukończyły studia podyplomowe z zakresu coachingu
- posiadają międzynarodową certyfikację coachingową
- posiadają min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów coachingowych
Po rejestracji w BUR, proszę zapisać się na studia, klikając w poniższy link:
* Koszt usługi przypadający na jednego uczestnika nie zawiera opłaty za świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w wysokości 30 zł.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
LP | Przedmiot / Temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
1 | Zajęcia dydaktyczne | 2018-10-27 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
2 | Zajęcia dydaktyczne | 2018-10-28 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
3 | Zajęcia dydaktyczne | 2018-11-17 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
4 | Zajęcia dydaktyczne | 2018-11-18 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
5 | Zajęcia dydaktyczne | 2018-12-15 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
6 | Zajęcia dydaktyczne | 2018-12-16 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
7 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-01-26 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
8 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-01-27 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
9 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-02-09 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
10 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-02-10 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
11 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-03-02 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
12 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-03-03 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
13 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-04-13 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
14 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-04-14 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
15 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-05-11 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
16 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-05-12 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
17 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-06-15 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
18 | Zajęcia dydaktyczne | 2019-06-16 | 08:00 | 14:35 | 6:35 |
Imię i nazwisko | Anna Syrek-Kosowska |
---|---|
Obszar specjalizacji | Psychologia biznesu, organizacji, zarządzanie talentami, HR, ocena psychometryczna, coaching (exevutive& life). Psychoterapia i pomoc psychologiczna. |
Doświadczenie zawodowe | SABMILLER (KOMPANIA PIWOWARSKA) – PSYCHOLOG PROWADZĄCY OCENĘ POTENCJAŁU MENEDŻERSKIEGO W PROCESACH ZARZĄDZANIA TALENTEM 2010-nadal W ramach globalnego zespołu psychologów korporacji SABMiller obecnie jako jedyny psycholog w Polsce odpowiadam za prowadzenie procesu oceny psychometrycznej potencjału menedżerskiego w oparciu o model baterii psychometrycznej stosowany globalnie w grupie SABMiller. W ramach stałej współpracy: • udział w projektach globalnych związanych z stosowaniem i rozwojem baterii narzędzi psychometrycznych w procesach Zarządzania Talentem zgodnie ze standardami The SABMiller Talent Management Way • udział w projektach lokalnych związanych z stosowaniem i wykorzystaniem baterii narzędzi psychometrycznych w procesach Zarządzania Talentem • prowadzenie badań baterią narzędzi psychometrycznych zgodnie z modelem SABMiller w procesach Zarządzania Talentem (np. rekrutacja, rozwój ścieżek kariery, planowanie sukcesji, planowanie rozwoju menedżerskiego w ramach oceny pracowniczej) • prowadzenie sesji feedbackowych związanych z oceną potencjału menedżerskiego dla kandydatów/pracowników/menedżerów/ Zarządu • stała współpraca z Group Talent Management Team SABMiller, Zarządem oraz Działem HR Kompanii Piwowarskiej ASK EXPERT- PARTNER ZARZĄDZAJĄCY 2013 – nadal Projekty HR, Szkolenia, executive coaching. CENTRUM SZKOLEŃ I PSYCHOLOGII BIZNESU S.C. - PARTNER ZARZĄDZAJĄCY 2001-2012 W trakcie kilkunastu lat zarządzania firmą konsultingowo-szkoleniową opracowywałam autorskie projekty HR, szkoleniowe, coachingowe i doradcze, które były wdrażane w największych korporacjach, firmach polskich i zagranicznych. Jako Trener i Coach przeprowadziłam kilka tysięcy godzin wykładów, prezentacji, szkoleń, procesów AC/DC, business&executive coachingów dla kadry zarządzającej. Zarządzałam projektami z obszaru HR. Wybrane projekty: • inicjatorka, współtwórca, prowadząca i superwizor autorskiego modelu studiów podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coachingu/ Professional Coaching Academy we współpracy z uczelniami wyższymi i partnerami biznesowymi: Wyższą Szkołą Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Wyższą Szkołą Zarządzania/Polish Open University w Warszawie, największą i najstarszą szkołą coachingu w Europie - Noble Manhattan Coaching, Extended DISC. Obecnie blisko 100 absolwentów. W ramach modelu studiów zainicjowałam Klub Coacha csipb.pl& WSB promujący ideę coachingu w Polsce. |
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług | 2001 – nadal • Współpraca z uczelniami wyższymi w obszarze opracowania autorskich programów zajęć (studia MBA, podyplomowe, magisterskie i licencjackie), prowadzenia zajęć oraz jako Dyrektor Merytoryczny tworzenie i zarządzanie projektami autorskich studiów podyplomowych (Akademia Profesjonalnego Coachingu/ Professional Coaching Academy). • Prowadzenie wykładów, interaktywnych zajęć i warsztatów dla praktyków biznesu (studia podyplomowe) z zakresu: psychologii biznesu, zarządzania talentami, prowadzenia szkoleń, coachingu, mentoringu oraz związanych z obszarem HRM. • Współpraca z: Uniwersytet Śląski Wyższa Szkoła Zarządzania /Polish Open University w Warszawie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wyższa Szkoła Pedagogiczna/ TWP w Warszawie Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach |
Wykształcenie | - Doktorat: (2003) Uniwersytet Śląski temat: Styl przywiązania i profesjonalne udzielanie pomocy a percepcja wsparcia społecznego - Doktor nauk humanistycznych (psychologia) - Magister: (1998) Uniwersytet Śląski, Magister psychologii |
Imię i nazwisko | Adam Stolarzewicz |
---|---|
Obszar specjalizacji | Akredytowany Superwizor Coachingu – ukończony roczny kurs w londyńskiej Coaching Supervision Academy oraz zdany egzamin certyfikujący CSA (EMCC Accredited and ICF Approved) Certified Coach ICC - Międzynarodowa Akredytacja International Coaching Community (#3816) Akredytowany konsultant Insights®Discovery™ – akredytacja do przeprowadzania testów i interpretowania raportów Insights®Discovery™ Członek-współzałożyciel Izby Coachingu (członek pierwszego prezydium Izby) Członek International Coach Federation (ICF) International Train the Trainers (certified by AchieveGlobal) International Skills the Trainers (certified by AchieveGlobal) Certyfikaty wielu ukończonych szkoleń zarówno w Polsce jak i za granicą Autor wielu publikacji poświęconych Zarządzaniu: |
Doświadczenie zawodowe | kwiecień 2014 - obecnie wrzesień 2012 – kwiecień 2014 senior konsultant ds. zarządzania i HR, Executive Coach, freelancer realizacja projektów w obszarze konsultingu, coachingu, superwizji coachingowej i projektowania oraz realizacji szkoleń wyższej kadry menedżerskiej m.in. dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (konsulting menedżerski w zakresie strategii organizacji i zarządzania, sesje Executive coachingu dla wyższego kierownictwa KPRM, opracowanie projektu Akademii Menedżera KPRM); ArcelorMittal (projekt i realizacja szkoleń podnoszących efektywność indywidualną i zespołową na licencji Insights®Discovery™); KGHM (opracowanie programu rozwojowego dla wyższej kadry menedżerskiej w zakresie zarządzana wynikami); Euler Hermes (projekt i realizacja szkoleń podnoszących efektywność indywidualną i zespołową na licencji Insights®Discovery™); PGE (executive coaching); DB Schenker (executive coaching); King Oscar (opracowanie i realizacja cyklu szkoleń dla kadry menedżerskiej i sprzedaży m.in. Efektywność osobista i kompetencje sprzedażowe na licencji Insights®Discovery™; projekt oceny pracy, warsztaty antymobbingowe); BOŚ Bank (executive coaching); DeltaPlus (projekt zwiększenia efektywności sprzedaży); Poczta Polska (proces integracji pracowników obszaru HR); Hennlich (projekt zwiększenia skuteczności sprzedaży); trzykrotna współorganizacja Forum Coachingu i Superwizji w Wyższej Szkole Biznesu. Getin Noble Bank S.A. Dyrektor Biura Rozwoju Zasobów Ludzkich Zarządzanie zespołem HR Menedżerów oraz rekruterów wydziału rekrutacji (dla ponad 6.000 FTE), Wdrożenie platformy e-learningowej Moodle dla pracowników sieci Getin Banku, Noble Banku oraz centrali Getin Noble Banku, Przygotowanie modeli kompetencyjnych oraz przygotowanie założeń i wdrożenie systemu okresowej oceny pracy, Przygotowanie dokumentacji HR (polityki i procedury dotyczące miękkiego HR) do kontroli KNF (kontrola zakończona pozytywnie), Opracowanie i wdrożenie Akademii Dynamicznego Rozwoju GNB (serii warsztatów na uczelniach budujących markę GNB jako pracodawcy), Aktywny Employer Branding - opracowanie i nadzór nad wykonaniem m.in. filmu promującego GNB jako pracodawcę, gry planszowej wykorzystywanej podczas spotkań ze studentami promującej pracę w oddziałach GNB, promocja ścieżek karier w CC, wprowadzenie w charakterze prelegentów ekspertów GNB na wielu branżowych konferencjach (Chief Security Officer Summit, HR Strategy Summit, Konferencja Kadry, IT Mobile Banking) w celu budowania wizerunku pracodawcy w obszarze specjalistów – dzięki temu m.in. zwiększenie o 25% pozycji GNB w ranking Universum Top100, Usprawnienie działania wydziału rekrutacji poprzez m.in. wprowadzenie analizy rynku i wewnętrznych działań HH, proaktywne docieranie do potencjalnych grup pracowników, docieranie do konferencji branżowych, akcje BTL oraz ATL, wprowadzenie cyklicznych raportów dla rekruterów i klientów biznesowych) – zmniejszenie z 30% do 1% rekrutacji trwających powyżej 60 dni, Zarządzanie w skali banku budżetami miękkiego HR (szkoleń, projektów kadrowych, integracji, reprezentacji oraz podróży służbowych), Uruchomienie programu ambasadorskiego GNB na wybranych uczelniach, Inicjowanie działań mających na celu sprzedaż usług banku w grupie pracowników. BRE BANK SA Dyrektor Departamentu Rekrutacji i Szkoleń (05/2011- 12/2011) p.o. Dyrektora Departamentu Partnerstwa Biznesowego (08/2011 –12/2011) Dyrektor Biura Zasobów Ludzkich Bankowości Detalicznej (05/2009 – 05/2011) Zarządzanie zespołem HR Business Partnerów, rekruterów, szkoleniowców i trenerów oraz specjalistów ds. projektów HR i Employer Brandingu (dla ponad 4.500 FTE), Centralizacja procesów HRowych w obszarze bankowości detalicznej BRE Banku (brandy Multibank i mBank Polska, Czechy i Słowacja, BRE Private Banking) oraz w całym BRE Banku,Współudział w projektach realizowanych przez międzynarodowe grupy doradcze – m.in.: wartościowania stanowisk pracy (Hay Group), badania satysfakcji pracowników i badanie zaangażowania (AON Hewitt, Pentor), zarządzania przez cele (BCG), poszukiwania synergii grupy BRE (ATKearney), Opracowane i wdrożone projekty, m.in.: prowadzenie ścieżek awansów na pozycjach entry-level w obszarze bankowości detalicznej, wprowadzenie nowego modelu rekrutacji masowej w obszarze Contact Center, wprowadzenie ewaluacji działań szkoleniowych w ramach 4 stopniowego modelu Kirckpatricka (od satysfakcji po rezultaty biznesowe) o Uzyskanie dla organizacji tytułów: Organizacji Uczącej Się (Związek Banków Polskich oraz Warszawski Instytut Bankowości); Partnera Innowacyjnej Edukacji Uniwersytetu Łódzkiego 2010; Najbardziej pożądanego pracodawcy – Antal International (1 miejsce w obszarze bankowości i finansów, 6 miejsce w rankingu generalnym) – 2011 maj 2008 – kwiecień 2009 maj 2008 Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu Dyrektor Zarządzający Zarządzanie projektami HR oraz projektami rozwojowymi w spółce, nadzór nad bieżącą działalnością spółki w szczególności w obszarach HR zarządzanie projektem rozwoju dla członków zarządu spółki HagerGroup (w tym również prowadzenie coachingu dla członków zarządu) autorstwo cyklicznych artykułów eksperckich w obszarze Zarządzania i HR m.in. dla miesięcznika Personel i Zarządzanie, gazety Dziennik oraz udział w charakterze eksperta w programach telewizyjnych i radiowych, zarządzanie projektami HR (w tym szkolenia i coaching) dla ING Banku, PZU, IrPlast, Vattenfall, DanCake, IJHARS, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej Artman S.A. Dyrektor Personalny |
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług | Prowadzenie sesji doradczych lub Executive coachingm.in. dla: dyrektorów strategicznych departamentów Kancelarii Prezesa Rady Ministrów senior management (m.in. Korona SA, DB Schenker, PGE, BOŚ Bank, Hager Polska, Frigolanda, Lear Corporation) Członek Komisji Etyki Bankowej VII Kadencji (na lata 2011-2014) Związek Banków Polskich 2009 - 2010 Członek Pierwszego Prezydium Ogólnopolskiej Izby Coachingu 2008 - nadal Wyższa Szkoła Zarządzania - Polish Open University Współtwórca i superwizor oraz prowadzący Professional Coaching Academy – program studiów podyplomowych z możliwością międzynarodoej akredytacji – zajęcia prowadzone w weekendy Wykładowca w programie studiów MBA i executive MBA – zajęcia prowadzone w weekendy Doskonalenie umiejętności managerskich - prowadzenie zajęć w programie studiów MBA i executive MBA (Oxford Brookes University) Zarządzanie Operacyjne 2004 – nadal Wyższa Szkoła Biznesu Wykładowca – zajęcia prowadzone w weekendy Akademia Profesjonalnego Coachingu – współautor rocznego programu, superwizor Akademii oraz prowadzący Business Coaching – współautor rocznego programu Zaawansowane Narzędzia Coachingowe – współautor rocznego programu Akademia Trenerów Grupowych 2000 – 2002 Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wykładowca Prowadzenie zajęć dotyczących depozytów bankowych oraz produktów bankowych prowadzenie wykładów otwartych |
Wykształcenie | 2012 – 2013 Coaching Supervision Academy (London, UK) Uzyskanie międzynarodowej akredytacji superwizyjnej (CSA, EMCC, ICF) – pierwszy Polak, który uzyskał akredytację superwizyjną CSA 2011 – 2012 ICAN Institute/Harvard Business Review Akademia Strategicznego Przywództwa 2006 – 2008 Oxford Brooks University and Polish Open University Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie MBA (Master of Business Administration) Nagroda w kategorii „Menedżer Roku” za najlepsze wyniki z przedmiotów specjalistycznych w zakresie zarządzania na studiach MBA 2001 – 2002 Szkoła Główna Handlowa Podyplomowe Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi Dyplom z wyróżnieniem 1992 – 1997 Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania |
Adres: Cieplaka 1C Szczegóły miejsca realizacji usługi: |
Warunki logistyczne:
|