Kategorie usług
 
Menu

Facebook – jak założyć i prowadzić efektywny fanpage (cz.1)


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/04/18/8826/158514
Cena netto 2 500,00 zł Cena brutto 2 500,00 zł
Cena netto za godzinę 208,33 zł Cena brutto za godzinę 208,33
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2018-06-06 Termin zakończenia usługi 2018-06-07
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-04-18 Termin zakończenia rekrutacji 2018-06-04
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Marketing
Kategorie dodatkowe KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek
Osoba do kontaktu Natalia Hulecka Telefon 513 013 332
E-mail biuro@akademiakompas.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia "Facebook - jak założyć i prowadzić efektywny fanpage" jest przygotowanie słuchaczy do efektywniejszego wykorzystania narzędzia promocji i kontaktu z klientem jakim jest facebook. Podczas szkolenia uczestnik uzupełni wiedzę o najważniejsze zasady i algorytmy, jakie rządzą największym medium społecznościowym oraz dowie się jakie rodzaje postów: grafik, filmów i treści zyskują największą uwagę i zaangażowanie. Po ukończeniu szkolenia uczestnik ma uporządkowaną wiedzę skąd czerpać inspiracje i potrafi prawidłowo organizować konkursy, otrzyma bazę stron z dostępem do bezpłatnych zdjęć. Dodatkowo uczestnik nabędzie kompetencje społeczne w osiąganiu celów zawodowych przez umiejętność zdobywania nie tylko wiernych fanów, ale przede wszystkim klientów.
Drukuj do PDF