Kategorie usług
 
Menu

SOCIAL MEDIA w komunikacji, promocji organizacji i przemysłów kreatywnych (FACEBOOK, YOUTUBE, TWITTER, INSTAGRAM)


Usługa archiwalna

Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/04/17/10425/158286
Cena netto 4 500,00 zł Cena brutto 5 535,00 zł
Cena netto za godzinę 562,50 zł Cena brutto za godzinę 691,88
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-05-23 Termin zakończenia usługi 2019-05-23
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-02-18 Termin zakończenia rekrutacji 2019-05-16
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Warto Szkolić Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Wojciech Popowski Telefon 784762567
E-mail biuro@wartoszkolic.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie to aktualny przegląd najważniejszych trendów i najpopularniejszych mediów społecznościowych. Uczestnicy poznają kluczowe mechanizmy i serwisy. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie: • Jakie są aktualne realia Social Media w Polsce? • W jaki sposób zbudować elementarny ekosystem mediów społecznościowych, aby dobrze wykorzystać potencjał m.in. Facebooka, Youtube, Instagrama, Twittera? • Jak sensownie wykorzystać Social Media w promocji i komunikacji organizacji społecznych, instytucji i projektów kultury, przemysłów kreatywnych • Jak zbudować sprawnie działający ekosystem komunikacji online? • Słuchacze dowiedzą się jakie są aktualia internetu, co trzeba, co należy i czym warto się zainteresować. • Uczestnicy nabędą wiedzę, w jaki sposób zainicjować komunikację w social media oraz jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić kampanie marketingowe. • Dowiedzą się jak poprawnie redagować teksty do internetu, jak tworzyć newslettery. Nie zabraknie wiedzy o blogosferze. W ramach szkolenia słuchacze dowiedzą się jak wykorzystać ten silny kanał marketingowy, jak przeprowadzić udaną akcję, jak należy nawiązać relację z blogerem. Szkolenie kładzie nacisk na możliwości marketingowe Social Media. Uczestnicy nabędą wiedzę jak skutecznie współpracować z agencjami interaktywnymi w zakresie prowadzenia kampanii marketingowej i analizy jej efektów.
Drukuj do PDF