Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Nowoczesny marketing dla małych i średnich firm – czyli wszystko to co musisz wiedzieć i umieć budując nowoczesną markę oraz jak wykorzystać takie narzędzia jak Storytelling w działaniach marketingowych.


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/04/05/8826/152958
Cena netto 2 500,00 zł Cena brutto 2 500,00 zł
Cena netto za godzinę 208,33 zł Cena brutto za godzinę 208,33
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2018-05-24 Termin zakończenia usługi 2018-05-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-04-05 Termin zakończenia rekrutacji 2018-05-23
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Marketing
Kategorie dodatkowe KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek
Osoba do kontaktu Natalia Hulecka Telefon 513 013 332
E-mail biuro@akademiakompas.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do lepszych działań sprzedażowych i marketingowych opartych na dobrze opowiedzianych historiach, których celem jest przekonanie klienta do zakupu produktów uczestników szkolenia. Uczestnik podczas szkolenia zdobędzie wiedzę z zakresu budowania strategii komunikacji marki, a w szczególności z zakresu pozycjonowania swojej marki na rynku, nauczy się tworzyć treści marketingowe w oparciu o najważniejsze wartości swojej marki czy też produktów, które marka oferuje oraz będzie potrafił odpowiednio komunikować te treści w różnych kanałach dotarcia do klientów, nabędzie kompetencje społeczne z zakresu nowoczesnego marketingu ze szczególnym naciskiem na komunikacje marki.


Drukuj do PDF