Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Etyczna perswazja


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/03/13/9332/144384
Cena netto 5 000,00 zł Cena brutto 5 000,00 zł
Cena netto za godzinę 312,50 zł Cena brutto za godzinę 312,50
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2018-04-07 Termin zakończenia usługi 2018-04-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-03-13 Termin zakończenia rekrutacji 2018-04-06
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Spectrum Consulting Anna Dytko
Osoba do kontaktu Agnieszka Miska Telefon +48 533 252 119
E-mail a.miska@spectrumc.com.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest „uświadomienie” jak etyczne wywieranie wpływu na innych wpływa na budowanie długotrwałych relacji biznesowych w sektorze dla firm oraz jak wpływa na modelowanie relacji w sektorze prywatnym. Celem jest doskonalenie praktycznych umiejętności z zastosowaniem komunikacji perswazyjnej. Po ukończeniu szkolenia uczestnik: - ma uporządkowaną wiedzę z zakresu czym jest budowanie relacji budowanych w oparciu o zaufanie. Wie jak odróżnić metody etyczne od metod zwiazanych manipulacją. - umie samodzielnie okreslić jak zastosować konkretne metody klarownej komunikacji, umie skutecznie zastosować etyczne metody kierowania komunikacji. Uczestnik umie posługiwać się perswazją w komunikacji krótkotrwałej, wie jak wpływać na postawy innych. - ma umiejętność samokształcenia się, rozumie jak skupić się na metodach długotrwałego budowania relacji opartych na wartościach i zaufaniu. Unika szoku i zakłóceń komunikacyjnych. Uczestnik potrafi wpływać na postawy innych oraz otrzymuje informacje na temat skuteczności swoich działań.
Drukuj do PDF