Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Akademia Zwinnej Liderki Moduł 4. Twoja marka w sieci. Wizerunek w social mediach


Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/03/11/17321/143740
Cena netto 800,00 zł Cena brutto 984,00 zł
Cena netto za godzinę 100,00 zł Cena brutto za godzinę 123,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2018-06-19 Termin zakończenia usługi 2018-06-19
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-03-12 Termin zakończenia rekrutacji 2018-06-06
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Marketing
Kategorie dodatkowe KU Umiejętności osobiste
Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Agile spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Dorota Rycharska Telefon +48 604 680 605
E-mail kontakt@zwinnaliderka.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Omówienie możliwości i potencjału social mediów w budowaniu marki osobistej. Przeanalizujemy, w jaki sposób rewolucja internetowa zmienia sposób kupowania nas i co to oznacza dla Ciebie i Twojej firmy. Po tym module uczestniczki będą wiedziały: • Jak wygląda aktualny wizerunek w internecie (test Google) i co można zrobić aby go poprawić? • Jak wykorzystać nowe technologie w procesie budowania rozpoznawalności marki osobistej? • Czego nie robić i co niszczy reputację oraz wizerunek marki osobistej? • Jak wykorzystać social media w pokazaniu pozycji eksperta w swojej dziedzinie? • Jakie narzędzia wpływające na rozpoznawalność marki osobistej wykorzystać. Poznanie i przećwiczenie jednego narzędzia: osobisty komunikat marki • Zastanowimy się, co zrobić, aby marka osobista była atrakcyjna na zewnątrz firmy oraz co możemy zrobić, aby być autentycznym w tym co robimy i publikujemy Po ukończeniu warsztatów uczestniczki będą potrafiły: • Stworzyć lub zmodyfikować własne profile publiczne w internecie • Korzystać z narzędzi i aplikacji przedstawionych podczas warsztatu • Publikować komunikaty zgodnie z celami biznesowymi i komunikacyjnymi marki • Zarządzać swoją marką, wizerunkiem w internecie
Drukuj do PDF