Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Strategia marketingowa w mikroprzedsiębiorstwie. Jak konkurować na rynku podobnych usług i produktów?


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa doradcza
Podrodzaj usługi Doradztwo
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/02/11/17321/132491
Cena netto 2 400,00 zł Cena brutto 2 952,00 zł
Cena netto za godzinę 400,00 zł Cena brutto za godzinę 492,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 6
Termin rozpoczęcia usługi 2018-03-24 Termin zakończenia usługi 2018-03-24
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-02-12 Termin zakończenia rekrutacji 2018-03-17
Maksymalna liczba uczestników 3
Kategoria główna KU Marketing
Kategorie dodatkowe KU Organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Agile spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Dorota Rycharska Telefon +48 604 680 605
E-mail biuro@agilebiz.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem doradztwa jest przygotowanie do wdrożenia narzędzi wspierających efektywne prowadzenie kampanii marketingowych, aby na rynku relacji i ceny budować faktyczną wartość dla Klienta. Proces zakłada podniesienie umiejętności własnych przedsiębiorcy w ciągu 6 godzin doradztwa bezpośredniego, w zakresie: Marketing: • wsparcie w opracowniu strategii marketingowych dla firmy i produktów • wsparcie procesów sprzedażowych odpowiednio dobranymi działaniami marketingowymi • wsparcie w budowaniu świadomości marki Produkt: • wsparcie w tworzenie wartości produktu w oparciu o wartość dla klienta • wsparcie w efektywnej segmentacji klientów • optymalizacja portfela produktowego Proces zakłada wsparcie dla przedsiębiorcy w zakresie prowadzenia działalności marketingowej i przygotowanie wdrożenia w ustalonych obszarach, zwłaszcza w zakresie strategii i zwiększenia przewagi konkurencyjnej na rynku.
Cel edukacyjny
1. Transfer wiedzy eksperckiej i niezależna ocena eksperta zewnętrznego w ocenie prowdzonej polityki marketingowej Dzięki temu uczestnik może skonfrontować dotychczasowy model biznesowy z rozwiązaniami stosowanymi na rynkowymi lub w oparciu o najnowsze rynkowe trendy. 2. Pozyskanie przez przedsiębiorcę nowej, eksperckiej wiedzy na temat definiowania strategii rozwoju biznesu, analizowania potencjału rozwojowego, podnoszenia konkurencyjności oferty w oparciu o generowanie unikalnej wartości dla klienta 3. Pozyskanie umiejętności analizowania i skutecznie oceny efektów wdrażanych działań marketingowych.


Drukuj do PDF