Kategorie usług
 
Menu

Strategia marketingowa w mikroprzedsiębiorstwie. Jak konkurować na rynku podobnych usług i produktów?


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/02/11/17321/132491
Cena netto 500,00 zł Cena brutto 615,00 zł
Cena netto za godzinę 83,33 zł Cena brutto za godzinę 102,50
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 6
Termin rozpoczęcia usługi 2018-06-27 Termin zakończenia usługi 2018-06-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-02-12 Termin zakończenia rekrutacji 2018-06-22
Maksymalna liczba uczestników 3
Kategoria główna KU Marketing
Kategorie dodatkowe KU Organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Agile spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Dorota Rycharska Telefon +48 604 680 605
E-mail biuro@agilebiz.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
1. Transfer wiedzy eksperckiej i niezależna ocena eksperta zewnętrznego w ocenie prowadzonej polityki marketingowej. Dzięki temu uczestnik może skonfrontować dotychczasowy model biznesowy z rozwiązaniami stosowanymi na rynku lub w oparciu o najnowsze rynkowe trendy. 2. Pozyskanie przez przedsiębiorcę nowej, eksperckiej wiedzy na temat definiowania strategii rozwoju biznesu, analizowania potencjału rozwojowego, podnoszenia konkurencyjności oferty w oparciu o generowanie unikalnej wartości dla klienta 3. Pozyskanie umiejętności analizowania i skutecznej oceny efektów wdrażanych działań marketingowych.
Drukuj do PDF