Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Asertywna komunikacja i wizerunek własny kluczem do sukcesu w kontakcie z klientem.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/02/08/18229/131503
Cena netto 960,00 zł Cena brutto 960,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2018-04-12 Termin zakończenia usługi 2018-04-13
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-02-28 Termin zakończenia rekrutacji 2018-04-06
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Umiejętności osobiste
Kategorie dodatkowe KU Marketing
Umiejętności osobiste
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Netmi Group Maciej Miś, Beata Miś s.c
Osoba do kontaktu Katarzyna Kowarik Telefon +48 42 683 68 66
E-mail k.kowarik@netmi.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Cel szkolenia: uporządkowanie wiedzy i podniesienie kompetencji społecznych z zakresu komunikacji interpersonalnej, jak również: • Uświadomienie uczestnikom jak ważną rolę w kontakcie z klientem odgrywa wizerunek własny i jego spójność z komunikacją werbalną i niewerbalną. • Zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalającej na skuteczniejszą komunikację nie tylko z klientem ale również z samym sobą.
Drukuj do PDF