Kategorie usług
 
Menu

Facebook Master i Marketing Messenger – skuteczne wykorzystanie w biznesie


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/01/23/8826/125050
Cena netto 2 500,00 zł Cena brutto 2 500,00 zł
Cena netto za godzinę 208,33 zł Cena brutto za godzinę 208,33
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2018-03-05 Termin zakończenia usługi 2018-03-06
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-01-23 Termin zakończenia rekrutacji 2018-03-02
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Marketing
Kategorie dodatkowe KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek
Osoba do kontaktu Natalia Hulecka Telefon 513 013 332
E-mail biuro@akademiakompas.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia uczestnik pozna narzędzia do tworzenia reklam. Zdobędzie umiejętności poruszania się po zasobach Menadżera firmy, w tym menadżera reklam. Nabędzie kompetencje wykorzystania remarketingu w promocji swojej firmy w Internecie oraz tworzenia niestandardowych grup odbiorców. Pozna sposoby kierowania reklam, których celem jest sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie kontaktów oraz ruch na stronę www lub e-sklep. Uczestnik pozna możliwości komunikacji w aplikacji Messenger, oraz formaty reklamowe do jego wykorzystania. Nabędzie kompetencje społeczne związane z motywacją do korzystania z narzędzi online i nowoczesnym sposobem komunikowania się poprzez aplikacje internetowe i kanały social media. Nabędzie kompetencje, które pozwolą skuteczniej działać w grupie współpracowników, dostawców, klientów dzięki poznaniu zasad wpływu społecznego.
Drukuj do PDF