Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie w zakresie ujednolicenia i ustandaryzowania oferty dla klientów Firmy - Branża Fitness.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/01/12/19965/121477
Cena netto 8 400,00 zł Cena brutto 8 400,00 zł
Cena netto za godzinę 350,00 zł Cena brutto za godzinę 350,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2018-01-30 Termin zakończenia usługi 2018-02-01
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-01-15 Termin zakończenia rekrutacji 2018-01-25
Maksymalna liczba uczestników 7
Kategoria główna KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu GRUPA IMPETUM Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Adrian Greczycho Telefon 793610199
E-mail biuro@grupaimpetum.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem usługi szkoleniowej jest zdobycie odpowiedniej wiedzy, która przyczyni się do redukcji ilości rezygnacji klientów ze współpracy z firmą. Cel zostanie osiągnięty poprzez szkolenie poświęcone ujednoliceniu i ustandaryzowaniu oferty dla klientów. Przykładowe oferty omawiane podczas szkolenia oparte będą na języku korzyści, co ułatwi prezentację oferty, finalizację interesu i przełoży się na budowanie mocnych i pozytywnych relacji z klientem. Dostarczona zostanie również wiedza w zakresie tworzenia systemu Motywacyjnego i lojalnościowego dla stałych/nowych klientów oraz pracowników. Przygotowanie pracowników do tworzenia i prezentowania oferty firmy ma na celu zwiększenie lojalności klientów, budowanie trwałych relacji w biznesie i pomoc w realizacji celów sprzedażowych.


Drukuj do PDF