Kategorie usług
 
Menu

❗❕❗ Obsługa klienta ❗❕❗


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/01/10/9332/120872
Cena netto 5 000,00 zł Cena brutto 5 000,00 zł
Cena netto za godzinę 312,50 zł Cena brutto za godzinę 312,50
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2018-02-10 Termin zakończenia usługi 2018-02-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-01-10 Termin zakończenia rekrutacji 2018-02-09
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Spectrum Consulting Anna Dytko
Osoba do kontaktu Maciej Bakonyi Telefon 533752988
E-mail m.bakonyi@spectrumc.com.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie się słuchaczy z metodami profesjonalnej obsługi klienta oraz budowania długotrwałych relacji z klientem. Adresowane do osób zaangażowanych w proces sprzedaży oraz mającym kontakt z klientami w punktach handlowych. Po ukończeniu szkolenia uczestnik: - ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zasad fachowej obsługi klienta, efektywnej komunikacji oraz nawiązywania kontaktu z klientem, - umie samodzielnie rozpoznać potrzeby klienta oraz odpowiednio argumentować i uzasadniać swoje propozycje, - ma umiejętność skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach podczas rozmowy z klientem.
Drukuj do PDF