Kategorie usług
 
Menu

Profesjonalna obsługa Gościa w recepcji hotelowej


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/12/15/8826/113001
Cena netto 950,00 zł Cena brutto 950,00 zł
Cena netto za godzinę 158,33 zł Cena brutto za godzinę 158,33
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 6
Termin rozpoczęcia usługi 2018-02-20 Termin zakończenia usługi 2018-02-20
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-12-15 Termin zakończenia rekrutacji 2018-02-07
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Zawodowe
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek
Osoba do kontaktu Natalia Hulecka Telefon 513013332
E-mail biuro@akademiakompas.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest podniesienie kwalifikacji oraz zdobycie nowych umiejętności w zakresie pracy na stanowisku pracownika recepcji oraz obsługi gościa hotelowego. Po ukończeniu szkolenia uczestnik : ma uporządkowaną wiedzę z zakresu specyfiki pracy w recepcji i w restauracji hotelowej w tym wie jakie zachowania są pożądanie a jakie nie, jak prawidłowo przyjmować gości, jakie są standardy rozmowy telefonicznej, jak powinna wyglądać zmiana nocna, jakie są typy gości hotelowych oraz jak w hotelu wygląda ochrona danych osobowych. Po szkoleniu uczestnik posada uporządkowaną wiedzę jak rodzić sobie z niegrzecznym gościem hotelowym oraz jak powinien wyglądać pracownik recepcji.
Drukuj do PDF