Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Storytelling w sprzedaży - czyli jak budować historie, które sprzedają i budują wizerunek przedsiębiorstwa


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/12/13/8826/112613
Cena netto 1 300,00 zł Cena brutto 1 300,00 zł
Cena netto za godzinę 216,67 zł Cena brutto za godzinę 216,67
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 6
Termin rozpoczęcia usługi 2018-02-09 Termin zakończenia usługi 2018-02-09
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-12-14 Termin zakończenia rekrutacji 2018-02-07
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zawodowe
Kategorie dodatkowe KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009) – w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek
Osoba do kontaktu Natalia Hulecka Telefon 513 013 332
E-mail biuro@akademiakompas.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia " Storytelling w sprzedaży - czyli jak budować historie, które sprzedają i budują wizerunek przedsiębiorstwa" jest przygotowanie uczestników do efektywnego przedstawiania swojego produktu za pomocą historii biznesowych. Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji uczestników w zakresie komunikacji z klientem. Uczestnicy podczas szkolenia zdobędą kompetencje jak opowiedzieć dobrą historię sprzedażową oraz zdobędą umiejętności pozwalające zaplanować, wybrać narzędzia i kanał dystrybucji historii biznesowej. Dzięki szkoleniu uczestnik zwiększy możliwość skutecznego dotarcia do konsumentów i partnerów biznesowych. Po ukończeniu szkolenia uczestnik ma uporządkowaną wiedzę z zakresu marketingu i budowania historii biznesowych, zna znaczenie emocji w procesie walki o uwagę klienta oraz filary profesjonalnej opowieści. Dodatkowo podczas szkolenia uczestnik będzie mógł uporządkować swoją wiedzę z różnic między ceną a wartością oraz wartością podstawową a rozszerzoną. Uczestnik otrzyma wiedzę za co płacą klienci i jak tą wiedzę zastosować w praktyce w kontekście sprzedaży przez opowieść sprzedażową.
Drukuj do PDF