Kategorie usług
 
Menu

Employer branding - Budowanie wizerunku dobrego pracodawcy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/12/13/8826/112609
Cena netto 2 500,00 zł Cena brutto 2 500,00 zł
Cena netto za godzinę 178,57 zł Cena brutto za godzinę 178,57
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2018-02-19 Termin zakończenia usługi 2018-02-20
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-12-14 Termin zakończenia rekrutacji 2018-02-15
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządz. zas. ludzkimi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek
Osoba do kontaktu Natalia Hulecka Telefon 513 013 332
E-mail poczta@akademiakompas.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia "Employer branding - Budowanie wizerunku dobrego pracodawcy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji." jest zdobycie przez uczestników umiejętności budowania strategii wizerunku pracodawcy, u którego warto pracować. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę w jaki sposób wdrażać najnowsze kanały budowania employer branding oraz zmieniać system zarządzania wpływający na identyfikację pracowników z marką oraz chęć pracy w danej organizacji. Oraz podniosą swoje kompetencje w zakresie myślenia strategicznego o rozwoju firmy.
Drukuj do PDF