Kategorie usług
 
Menu

Warsztat HPR Group: Turkusowa Doktryna Jakości z prof. Andrzejem Blikle – Dąbrowa Górnicza


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/11/27/5628/106540
Cena netto 1 219,51 zł Cena brutto 1 500,00 zł
Cena netto za godzinę 76,22 zł Cena brutto za godzinę 93,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2018-01-20 Termin zakończenia usługi 2018-01-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-11-27 Termin zakończenia rekrutacji 2018-01-20
Maksymalna liczba uczestników 40
Kategoria główna KU Zarządz. zas. ludzkimi
Kategorie dodatkowe KU Zarządz. zas. ludzkimi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu HPR Group Sp. z o.o. Selectone Sp.k.
Osoba do kontaktu Dorota Stangel Telefon 692 754 244
E-mail dstangel@hprgroup.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem kursu jest zdobycie wiedzy na temat współczesnych metod zarządzania łączących idee z obszaru zarządzania kompleksową jakością (TQM) oraz model organizacji turkusowej opisany przez Frederica Laloux w takim stopniu, aby możliwe było ich implementowanie w środowisku, w którym działają uczestnicy. Po zakończeniu szkolenia uczestnik: - ma uporządkowaną wiedzę na temat podstawowych idei związanych z samoorganizowaniem się zespołu zgodnie z zasadami „turkusowej cywilizacji” opartej na zaufaniu i odpowiedzialności - umie z wykorzystaniem poznanych narzędzi budować motywację własną oraz potrafi stosować przyswojone techniki procesowego samozarządzania się zespołu - potrafi stosować zasady empatycznej komunikacji, a w tym ma umiejętność aktywnego słuchania, prowadzenia rozmów korygujących i rozwiązywania konfliktów w zespole.
Drukuj do PDF