Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Marketing internetowy - podstawy


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/11/23/18229/105377
Cena netto 1 260,00 zł Cena brutto 1 549,80 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 73,80
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 21
Termin rozpoczęcia usługi 2017-12-08 Termin zakończenia usługi 2017-12-10
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-11-24 Termin zakończenia rekrutacji 2017-12-07
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Informatyka
Kategorie dodatkowe KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Netmi Krzysztof Miś
Osoba do kontaktu Katarzyna Kowarik Telefon +48 42 683 68 66
E-mail k.kowarik@netmi.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest wzrost rozpoznawalności marki w internecie.
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Marketing Internetowy" jest przygotowanie uczestników do planowania i realizacji skutecznej kampanii reklamowej i kreowania wizerunku w mobilnym świecie internetu. Biorąc udział w szkoleniu uczestnik: -dowie się jak wykorzystać w działaniach marketingowych media społecznościowe (social media) - pozna podstawowe zasady optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki - polityka SEO - dowie się jak wybrać najlepsze słowa kluczowe do pozycjonowania - dowie się jak w praktyczny sposób wykorzystać internet w promocji własnej marki, produktu i wizerunku
Drukuj do PDF