Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

NOWOCZESNY MARKETING dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw – uwolnij potencjał swojej marki i wejdź na wyższy poziom kontaktu z klientami.


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/11/14/8826/102473
Cena netto 2 300,00 zł Cena brutto 2 300,00 zł
Cena netto za godzinę 164,29 zł Cena brutto za godzinę 164,29
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2018-02-12 Termin zakończenia usługi 2018-02-13
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-11-15 Termin zakończenia rekrutacji 2018-01-20
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Marketing
Kategorie dodatkowe KU Organizacja
Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek
Osoba do kontaktu Natalia Hulecka Telefon 513 013 332
E-mail biuro@akademiakompas.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "NOWOCZESNY MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw – uwolnij potencjał swojej marki i wejdź na wyższy poziom kontaktu z klientami" jest poprawnie skuteczności działań marketingowych słuchaczy przez podniesienie ich kompetencji w analizie własnej marki na wielu płaszczyznach. Po ukończeniu szkolenia słuchacze maja uporządkowaną wiedzę w zakresie różnych działań marketingowych, znają różnice strategii marketingowych, profesjonalne działania marketingowe, wiedzą jak i gdzie budować własną markę. Podczas szkolenia słuchacze dowiedzą się o narzędziach marketingowych, o niestandardowych formach komunikacji marketingowej, o Content marketing – jak tworzyć dobre treści, o Public Relations - kluczowe narzędzia. Po ukończeniu szkolenia uczestnik zaobserwuje poprawę skuteczności swoich działań marketingowych.
Drukuj do PDF