Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Certified International Professional Negotiator® (CIPN®)


Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/11/14/10077/102387
Cena netto 8 620,00 zł Cena brutto 8 620,00 zł
Cena netto za godzinę 134,69 zł Cena brutto za godzinę 134,69
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 64
Termin rozpoczęcia usługi 2018-04-12 Termin zakończenia usługi 2018-06-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-11-21 Termin zakończenia rekrutacji 2018-03-21
Maksymalna liczba uczestników 14
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Heuresis Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Anna Augustyniak Telefon +48 508 138 065
E-mail anna.augustyniak@heuresis.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Rozwiniesz umiejętności budowania celów negocjacyjnych i budowania pakietów negocjacyjnych oraz wyższą skuteczność i sprawność prowadzonych rozmów biznesowych. Większe zadowolenie kontrahentów z prowadzonych procesów negocjacyjnych. Większą chęć rozwiązywania trudnych sytuacji poprzez negocjacje i mediacje. Rozwiniesz umiejętności budowania celów negocjacyjnych i budowania pakietów negocjacyjnych oraz wyższą skuteczność i sprawność prowadzonych rozmów biznesowych. Większe zadowolenie kontrahentów z prowadzonych procesów negocjacyjnych. Większą chęć rozwiązywania trudnych sytuacji poprzez negocjacje i mediacje. Po skończonym kursie W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK: Zna psychologiczne prawa negocjacji Zna i wymienia kompetencje zawodowe negocjatora Rozumie poszczególne etapy procesu negocjacyjnego Zna i charakteryzuje metody techniki i taktyki w stosowane w procesach negocjacyjnych Charakteryzuje różnice kulturowe w procesie negocjacyjnym Zna i rozumie zasady protokołu dyplomatycznego W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK: Potrafi  stosować odpowiednie prawo psychologiczne w trakcie procesu negocjacji Posiada umiejętność autoanalizy reakcji na socjotechniki Posiada umiejętność przeprowadzenia skutecznej rozmowy negocjacyjnej Potrafi świadomie stosować 3S negocjacji Potrafi dokonać właściwego wyboru odpowiedniej metody techniki i taktyki negocjacji Potrafi dostosować wartości i styl prowadzenia negocjacji w kontekście różnic kulturowych Potrafi przestrzegać zasad protokołu dyplomatycznego i dobierać stosowne zachowanie w różnych sytuacjach negocjacyjnych i biznesowych W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH (POSTAWY) UCZESTNIK: Wykazuje gotowość i chęć do przestrzegania praw psychologicznych występujących w procesie negocjacji Wykazuje gotowość i chęć uwzględnienia różnic kulturowych, wartości i stylu prowadzenia negocjacji
Drukuj do PDF