Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie dla handlowców i pracowników działów obsługi klienta. Sprzedaż stacjonarna, mobilna i telefoniczna..


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/11/10/18229/101355
Cena netto 1 440,00 zł Cena brutto 1 771,20 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 73,80
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2017-11-29 Termin zakończenia usługi 2017-12-01
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-11-13 Termin zakończenia rekrutacji 2017-11-27
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Marketing
Kategorie dodatkowe KU Umiejętności osobiste
Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Netmi Krzysztof Miś
Osoba do kontaktu Katarzyna Kowarik Telefon +48 42 683 68 66
E-mail k.kowarik@netmi.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowym szkolenia jest wzrost sprzedaży i budowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
Cel edukacyjny
Szkolenie nauczy i pokaże uczestnikom jak ważna jest sprzedaż relacyjna i co należy zrobić, aby taka własnie była.


Drukuj do PDF