CST Coaching Anita Orzechowska

Możliwość dofinansowania
Logo CST Coaching Anita Orzechowska
ul. Młynarska 4
85-376 Bydgoszcz
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 43
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

I. Firma CST Coaching to firma coachingowo-szkoleniowa, zajmująca się rozwojem osobistym, firm i organizacji. Usługa rozwojowa wykonywana jest przez prowadzenie szkoleń zamkniętych i otwartych, procesów coachingowych, treningów of the job, doradztwa oraz mentoringu. Oferowane usługi świadczone są na najwyższym poziomie a zakres oraz poziom dostosowany jest do oczekiwań klientów poprzez wcześniejszą analizę potrzeb.

II. Głównym celem firmy jest dostarczanie usług na najwyższym poziomie w zakresie obejmującym daną tematykę z zakresu zarządzania, sprzedaży, biznesu, umiejętności interpersonalnych, kreatywności, rozwoju osobistego.

Cel realizujemy poprzez:

  • rzetelne przygotowanie usługi w oparciu o potrzeby klienta oraz wytyczne zawarte w Polskiej Ramie Kwalifikacyjnej dotyczące wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, dostosowane do poziomu edukacyjnego.
  • profesjonalne wykonywanie usług,
  • ewaluację wykonywanych usług,
  • analizę osiąganych efektów kształcenia,
  • doskonalenie programów edukacyjnych, dostosowywanych do zmieniającego się rynku,
  • stałe podnoszenie kwalifikacji kadry wykonującej usługi,
  • zdobywanie certyfikatów poświadczających umiejętności oraz prawo do ich wykonywania,
  • zdobywanie akredytacji świadczących o kontroli i stosowania odpowiednich procedur przy wykonywaniu usług.

Osoby prowadzące usługi rozwojowe nabywały swoje doświadczenie z biznesem, edukacją, administracją publiczną od ponad 15 lat.

Posiadamy rekomendacje do wglądu.

Obszar naszej działalności obejmuje: szkolenia, coaching oraz doradztwo.

SZKOLENIA

Prowadzimy warsztaty, treningi on the job, facylitację, superwizję pracy zespołu.

Rozwój osobisty:

  • komunikacja interpersonalna,
  • techniki wpływu,
  • autoprezentacja i wystąpienia publiczne,
  • wyznaczanie i realizacja celów prywatnych i zawodowych,
  • zarządzanie sobą w czasie,
  • motywacja i automotywacja,
  • radzenie sobie ze stresem
  • wzmacnianie pewności siebie i budowanie wewnętrznego potencjału,
  • rozwój kreatywności,
  • myślenie wizualne,
  • savoir vivre
  • budowanie pozytywnych relacji,
  • rozwój kariery zawodowej,

Sprzedaż i obsługa klienta:

  • profesjonalna obsługa klienta,
  • psychologia obsługi klienta,
  • umiejętności osobiste a obsługa klienta,
  • standardy obsługi klienta,
  • praca z trudnym klientem, pacjentem,
  • obsługa klienta w administracji publicznej,
  • telemarketing,
  • sprzedaż B2B, B2C,
  • zarządzanie procesem sprzedażowym dla specjalistów sprzedaży,
  • techniki sprzedaży i wpływu,
  • rozmowa handlowa,
  • prospecting, pozyskiwanie nowego klienta,
  • prezentacja produktu, usługi, firmy
  • tworzenie strategii sprzedażowych,
  • kreowanie produktów, marki.

COACHING:

Forma:

  • indywidualny,
  • zespołowy,
  • grupowy,

Rodzaj:

  • biznesowy,
  • przywódczy (executive),
  • manadżerski,
  • sprzedażowy,
  • kariery dla młodzieży – wyznaczanie ścieżki edukacyjno-zawodowej,
  • kariery dla dorosłych – zmiana zawodu, awans,
  • edukacyjny,
  • life,

Superwizja:

  • grupowa
  • indywidulana

DORADZTWO BIZNESOWE:  

  • tworzenie strategii marketingowych,
  • tworzenie strategii sprzedażowych,
  • praca ze start-upem,
  • kreowanie wizerunku (osób i firm).

ROZWIJAMY KOMPETENCJE:

Kadry menedżerskiej - zakresie:

  • zarządzania zespołem i rozwijania umiejętności przywódczych,
  • budowania efektywnego zespołu,
  • komunikacji kierowniczej, w tym przekazywania efektywnej informacji zwrotnej,
  • coachingowego stylu zarządzania zespołem,
  • motywowania zespołu i automotywacji,
  • zapobiegania i rozwiązywanie konfliktów,
  • rozwijania umiejętności pracy zespołowej,
  • organizacji pracy własnej i zespołu,
  • wyznaczanie celów zespołowi,
  • wzmacniania proaktywności i postawy asertywnej,
  • radzenia sobie ze stresem,
  • zarządzania zmianą.

 

Członków zespołów - pracowniczych i projektowych- w zakresie:

  • rozwijania umiejętności współpracy,
  • efektywnej komunikacji zespołowej,
  • budowania kompetentnych zespołów,
  • rozwijania świadomości dot. procesów grupowych i ról zespołowych,
  • efektywnego rozwiązywania konfliktów,
  • radzenia sobie ze stresem,
  • rozwijania kreatywności i wizualnego myślenia,
  • wykorzystania rysunku w biznesie, w pracy projektowej,
  • umiejętności kreowania wizerunku kompetentnego pracownika i zasad savoir vivre.

 

Członków zespołów sprzedażowych i handlowych w zakresie:

  • logistyki procesów sprzedażowych (rynek-handlowiec-dział zamówień-marketing-magazyn- produkcja-transport-technolog-właściciel firmy/zarząd-komunikacja o marce)
  • profesjonalnej obsługi klienta,
  • umiejętności autoprezentacji i prezentacji produktu/usługi,
  • wykorzystania technik wpływu i perswazji w rozmowie handlowej,
  • wykorzystania rysunku biznesowego w prezentacji produktu/usługi.

 

Pracowników ochrony zdrowia w zakresie:

  • komunikacji medycznej (lekarz/pielęgniarka - chory/rodzina chorego)
  • obsługi pacjenta
  • pracy z tzw. trudnym pacjentem
  • komunikacji asertywnej w kontakcie z pacjentem/rodziną chorego

 

Rozwijamy kompetencje pojedynczych osób oraz zespołów korzystając z narzędzi rozwojowych:

a/ FRIS®

b/ Points of you®

c/ Testy Pracowni Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

W celu dopasowania Usługi dedykowanej, należy skontaktować się z nami. Po wypełnieniu przez Państwa ankiety Diagnoza Potrzeb i jej przeanalizowaniu przez Nas, dopytaniu w razie potrzeby, przygotujemy Usługę skrojoną na miarę dla Państwa firmy.

CST Coaching

  • jest firmą szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych  nr 2.04/00151/2015 
  • jest członkiem Izby Coachingu
  • posiada Certyfikat Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych SUS 2.0 nr rejestracyjny certyfikatu: DEKRA/SUS/000306

 

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
anita.orzechowska@cstcoaching.pl
Telefon
(+48) 691 213 623