''LEADERSHIP MANAGEMENT POLSKA'' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Możliwość dofinansowania
Logo ''LEADERSHIP MANAGEMENT POLSKA'' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
pl. Powstańców Śląskich 17a/222
53-329 Wrocław
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 218
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Kim jesteśmy i co robimy?

Specjalnością firmy Leadership Management Polska Sp. z o.o. (LMI Polska) jest wdrażanie usług rozwojowych w zakresie wzrostu efektywności działania firm i organizacji poprzez realizację ponadprzeciętnych celów oraz rozwój ludzi w zakresie postaw i umiejętności przywódczych.

Jesteśmy członkiem międzynarodowej grupy i certyfikowanym partnerem Leadership Management International (LMI), powstałej w 1966 roku, w USA; firmy o zasięgu globalnym, ukierunkowanej na rozwój przywództwa, wzrost efektywności i budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej firm i organizacji.  Twórca i założyciel LMI - Paul J. Meyer, to uznany autorytet w dziedzinie zarządzania
i przywództwa.

W Polsce nasze usługi świadczymy od 12 lat w oparciu o unikalny proces, metodykę, koncepcję merytoryczną „TOTAL LEADER®” (TL) oraz najwyższe kompetencje doświadczonej kadry. Te cztery filary stanowią gwarancję wysokiej jakości usług, które oferujemy zawsze w odpowiedzi na zdiagnozowane cele biznesowe i potrzeby rozwojowe naszych Klientów. 

Wykorzystując posiadany potencjał know-how oraz wieloletnie doświadczenia (w tym międzynarodowe) LMI Polska oferuje następujące usługi:

  • Kompleksowe procesy rozwojowe – integrujące kilka metod takich jak np. coaching grupowy, indywidualny, facylitację oraz warsztaty.
  • Szkolenia i/lub warsztaty rozwojowe.
  • Coaching biznesowy i menedżerski.
  • Facylitację.
  • Doradztwo biznesowe.
  • Mentoring.

Wszystkie ww. usługi świadczone mogą być:

  • w ramach wsparcia grupowego lub indywidualnego
  • w ramach grup otwartych lub zamkniętych

Dotychczasowe doświadczenie LMI Polska to usługi zrealizowane dla blisko 4 tys. osób uczestniczących w rozmaitych procesach rozwojowych, kilkaset projektów – wdrożenia otwarte i zamknięte oraz kilkanaście tysięcy godzin przepracowanych z Klientami.

Zaufały nam m.in. takie organizacje jak:

ASSECO, ING Bank Śląski, Grupa IMPEL, TAURON,TOYOTA, ICT Poland, ELTEL Network, BOMBARDIER, Schattdecor, Wagony Świdnica, LEDIKO, Cloos, ZAE, ALSTOM, Baumit, TP-Elbud, Ericsson, BIMs PLUS, Hydrosolar, HTI, Paola, PGS Software, GETIN Bank, Pol-Motors, Energo-System S.A., Huta Stolzle,
IBS Polska, Poltronic, TETA, Vertex, SPOMLEK, INVADO, Urząd Miejski Wrocławia, Urząd oraz Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu,

oraz wielu przedstawicieli (właścicieli i osób zarządzających) firm MMSP.

Usługi rozwojowe LMI : 

  • są zorientowane na osiąganie celów,
  • stymulują proces myślenia by lepiej zrozumieć siebie i swoją organizację,
  • są  miejscem i czasem zbierania najlepszych rozwiązań,
  • są nauką przez działanie – przekuwaniem teorii w praktykę,
  • zawierają praktyczne ćwiczenia ukierunkowane na działania, które w krótkim czasie przynoszą pożądane rezultaty,
  • są zorientowane na osiąganie mierzalnych i trwałych rezultatów poprzez zmianę nawyków, postaw i zachowań
  • dostarczają praktycznych metod, umożliwiających śledzenie wyników, prowadzących do osiągania celów organizacji.

Przykładowe funkcjonalności i zastosowanie procesu LMI:  

  • poprawa efektywność działania,
  • zwiększenie zysku oraz obniżenie/optymalizacja kosztów,
  • wsparcie strategicznych zmian w organizacji prowadzące do ugruntowania pożądanych postaw i osiągania zakładanych rezultatów biznesowych,
  • wzrost motywacji i zaangażowania ludzi w realizację znaczących celów organizacji,
  • wzrost identyfikacji ludzi z organizacją,
  • wzmocnienie pracy zespołowej,
  • wsparcie procesu wypracowania, a następnie wdrożenia wizji i wartości,
  • wsparcie w budowie i ugruntowaniu trwałej kultury organizacyjnej, opartej na efektywności
    i przywództwie,
  • wsparcie w procesie przewodzenia zmianie i innowacji.  

Pracujemy w oparciu o Wizję i Wartości:

Wizja LMI Polska:

Jesteśmy godnym zaufania partnerem w rozwoju przywództwa.

Istniejemy, aby ludzie i organizacje w całej Polsce rozwijali się i odnosili trwałe sukcesy.

Wspieramy liderów i organizacje w pełnym wykorzystaniu ich potencjału.

Szczególnie cenne dla nas Wartości to: ODPOWIEDZIALNOŚĆ, PARTNERSTWO, POZYTYWNA POSTAWA, ROZWÓJ, DOCHODOWOŚĆ

  • LMI Polska Sp. z o.o.  jest Certyfikowanym Partnerem Leadership Management International
    z siedzibą w USA – jedną z najstarszych i największych na świecie organizacji zajmujących się rozwojem przywództwa. Dwukrotnie, wraz z naszymi Klientami zostaliśmy wyróżnieni na światowej konferencji LMI za najlepsze wdrożenia programów rozwojowych w biznesie.
  • Świadczymy usługi rozwojowe w oparciu o najwyższe normy jakościowe – Certyfikat ISO
  • Jesteśmy partnerem PSTD -  Polish Society for Training & Development, stowarzyszenia będącego unikalną przestrzenią rozwoju szkoleniowców, wypracowywania standardów kompetencyjnych profesjonalistów usług rozwojowych, platformą współpracy krajowej i międzynarodowej. PSTD istnieje od 2005 roku i powstało z przekształcenia dotychczasowego stowarzyszenia  ASTD Global  Network Poland, która jest organizacją zrzeszającą profesjonalistów zajmujących się obszarem usług rozwojowych. Skupia managerów, szkoleniowców, trenerów, konsultantów i dydaktyków działających zawodowo na terenie Polski w obszarach związanych z Zarządzaniem i Rozwojem Zasobów Ludzkich. PSTD jest partnerem rynkowym i społecznym dla organizacji rządowych, samorządowych, innych stowarzyszeń zawodowych i branżowych, a także mediów i ośrodków akademickich.
  • Świadcząc nasze usługi korzystamy z najlepszych standardów i rozwiązań metodologicznych w zakresie efektywności biznesowej programów rozwojowych, poza licencjonowanym procesem LMI, są to także: Model ROI™, SEB/SEA© - narzędzie usprawniania procesów szkoleniowych i oceny efektywności czy Standard HRDBP.
  • Jesteśmy także członkiem założycielem HRD Cluster, którego misją jest: zwiększanie efektywności biznesu w Polsce poprzez tworzenie innowacyjnych rozwiązań HRD. Wizja Klastra to: bycie wiodącym Liderem, integrującym środowisko, działającym na rzecz rozwoju innowacji i standaryzacji HRD w Polsce, co skutkować będzie dynamicznym rozwojem biznesu. Główne cele Klastra to: rozwój HR Business Partneringu w Polsce, rozwój innowacyjnych produktów
    i narzędzi w branży HRD, standaryzacja i certyfikacja działań w obszarze HRD. 

Co nas wyróżnia?

1.Spójna koncepcja merytoryczna „TOTAL LEADER” (TL).

Koncepcja TL to konkretna oferta merytoryczna LMI (sprawdzona i wciąż rozwijanych na całym świecie), ale przede wszystkim filozofia i sposób rozumienia przywództwa. Przywództwo definiujemy jako zdolność do wejścia w ciągły proces rozwoju, zmiany i kształtowania postaw. W tym sensie jest to obszar uniwersalny i powszechny, stanowić powinien wyzwanie dla każdej organizacji i każdego człowieka, niezależnie od tego, jaką formalną pozycję czy stanowisko w niej zajmuje. TL to wreszcie koncepcja mówiąca o potrzebie podejmowania wysiłku integralnego rozwoju, tzn. takiego procesu, w którym osoba ma możliwość rozwijania się i realizowania ważnych dla siebie celów w każdym obszarze swojej aktywności, budując trwałą harmonię czy dążąc do integracji życia zawodowego z prywatnym. Stąd, odbiorcami naszych usług są nie tylko osoby reprezentujące biznes czy inne organizacje/podmioty instytucjonalne, ale także osoby fizyczne, pragnące świadomie inwestować we własne rozwój  - osobiste przywództwo.    

Przykładowe programy merytoryczne wchodzące w skład koncepcji TL, na bazie których tworzymy nasze usługi to: „Efektywność Własna” (EW), „Efektywne Przywództwo Motywujące” (EPM), „Efektywne Strategie Sprzedaży” (ESS), „Dynamika Efektywnego Zespołu” (DEZ), „Kształtowanie Zwycięzców” (KZ), „Efektywne Przywództwo Własne” (EPW), „Efektywne Przywództwo Strategiczne” (EPS).

2.Unikalny proces i metodyka LMI.

Głównym założeniem procesu rozwojowego LMI jest kształtowanie trwałych postaw efektywnościowych i zachowań przywódczych oraz ukierunkowanie organizacji/kluczowych osób na realizację ponadprzeciętnych celów biznesowych.

Celem samym w sobie nie jest więc przekazanie wiedzy z zakresu efektywności, zarządzania czy przywództwa, ale odkrycie i wykorzystanie pełnego potencjału osoby, a przez to zespołu i organizacji, po to by realizować założoną strategię - w efekcie zbudować trwałą przewagę konkurencyjną.

Integralny proces realizacji celów SMART.

Rozwój integralnego przywództwa wymaga zajęcia się każdą sferą aktywności. Uczestnik procesu jest zorientowany na realizację:

  • celów zespołowych/grupowych - polegających np. na wypracowaniu modelu, optymalizacji  procesu biznesowego, rozwiązanie problemu, etc.
  • celów indywidualnych, zdefiniowanych w kontekście:
  • funkcjonowania biznesu – identyfikując wyzwania przed jakimi stoi w swoim zakresie odpowiedzialności
  • pożądanych przez siebie postaw/zachowań  - identyfikując te, których rozwoju pragnie, i które pomogą mu osiągnąć zmianę na ww. poziomie
  • umiejętności zarządczych i przywódczych – rozwój których zapewni kształtowanie pożądanego zachowania
  • reakcji i poziomu zmotywowania do planowanej w organizacji zmiany
  • równoległą płaszczyzną są cele osobiste. Dążąc do osiągnięcia integracji/harmonii w życiu, uczestnicy programu realizują cele zdefiniowane w oparciu o analizę ‘koła życia’ – sześciu podstawowych obszarów ludzkiego funkcjonowania.

2. Kluczowe elementy metodyki LMI.

Samodzielna praca z materiałem:

  • cyklicznie czytanie i przesłuchiwanie materiału - notatki,
  • praktyczna implementacja rozwiązań
    i praca z narzędziami: „Zastosowanie
    i działanie”, „Plan Działania”.

Sesja grupowa (nie dotyczy wdrożenia indywidualnego):

  • wymiany doświadczeń,
  • aktywnego warsztatu,
  • coaching grupowy oraz facylitacja.

Sesja indywidualna:

  • realizacja celów z umowy WIN/WIN,
  • przepracowanie praktycznych zagadnień, problemów, które pojawiają się na bieżąco w procesie
  • zwiększanie świadomości, budowania motywacji wewnętrznej oraz odpowiedzialności za podjęcie konkretnych zobowiązań i działań 

Sesja trójstronna (trener, uczestnik
i bezpośredni przełożony/partner w biznesie):

  • wypracowanie/wzmocnienie relacji WIN/WIN w zakresie realizacji celów biznesowych i rozwojowych
  • proces monitorowania postępów
  • motywowanie m.in. poprzez zaangażowany feedback i okazywanie uznania

Ewaluacja i ukierunkowanie na rezultaty.

Ewaluacja jest w sposób naturalny wbudowana w metodykę i proces rozwojowy LMI i stanowi jego nieodłączny element na każdym etapie realizacji. W procesie ewaluacji wykorzystywane są liczne narzędzia, takie jak: umowa WIN/WIN, arkusz monitorowania celów, ocena w połowie, ocena na zakończenie, arkusze informacji zwrotnej, końcowe prezentacje uczestników, główna lista celów/pomysłów wdrożeniowych i osiągnięć. Ramą całego procesu ewaluacji jest 4 poziomowy model D. Kirpatrick’a.

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
biuro@lmi.pl
Telefon
(+48) 517 258 880, (+48) 504 194 078