Mateusz Uberna Ubi 360

Logo Mateusz Uberna Ubi 360

Mateusz Uberna Ubi 360

NIP 9730949804
ul. Kazimierza Wielkiego 3/3
65-047 Zielona Góra
Liczba zrealizowanych usług: 183
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży. Nasza kadra to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem.  Poruszamy się w przestrzeni edukacyjnej oraz biznesowej.

Specjalizujemy się w szkoleniach otwartych i zamkniętych dla osób indywidualnych, instytucji oraz firm. Nasz zespół to specjaliści z różnych obszarów, dzięki czemu w naszej ofercie znajdują się szkolenia : sprzedażowe, menadżerskie, e-commerce, interpersonalne, z zarządzania projektami, a także szkolenia dedykowane dla pracowników służby zdrowia. Nowym obszarem, który rozwijamy, są szkolenia dla branży beauty.

Przy szkoleniach zamkniętych kładziemy duży nacisk na proces badania potrzeb, tak aby nasze programy były efektywne, a ich tematyka dopasowana do branży oraz wyzwań z jakimi uczestnicy zmagają się każdego dnia.

 

Usługi rozwojowe kierujemy zarówno do właścicieli, kadry zarządzającej oraz pracowników.

Jakość:

Posiadamy certyfikat potwierdzający spełnianie standardu usług szkoleniowo-rozwojowych SUS 2.0 wydany przez Dekra Certification. Przykładamy dużą uwagę do spójności naszych standardów. Posiadamy wdrożone procedury podnoszenia jakości oraz ewaluacji usług szkoleniowo-rozwojowych.

 

Misja: 

Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości produktu,który poza merytorycznym kontentem będzie miał unikalną formę.

 

Standardy:

  • Indywidualne podejście do potrzeb oraz standardów klienta – tworząc dopasowaną ofertę szkoleniową myślimy na przód biorąc pod uwagę jakie będą kolejne etapy współpracy z klientem/
  • Szeroka kadra trenerska
  • Mierzalne efekty po szkoleniu
  • Możliwość konsultacji z trenerem do 60 dni po szkoleniu
  • Klienci uzyskają praktyczną wiedzę która mogą wdrożyć do działania
  • Kontakt z project managerem na każdym etapie procesu
  • Własna sala szkoleniowa / możliwość przeprowadzenia szkolenia u klienta lub w miejscu wskazanym przez klienta np. hotel.
  • Działania utrwalające rezultaty szkoleń: konsultacje telefoniczne, konsultacje mailowe, 

Nasza główna zasada to „HUMAN TO HUMAN” – zgodnie z nią po drugiej stronie zawsze widzimy człowieka, działamy fair oraz tak często jak jest to możliwe stawiamy na kontakt osobisty.

 

 Wartości:

  • partnerskie traktowanie
  • maksymalna transparentność działań
  • nastawienie na efektywność procesów edukacyjno-rozwojowych
  • indywidualne podejście do każdego uczestnika szkolenia

 

 

 

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
biuro@ubicoaching.pl
Telefon
(+48) 536 450 450