ABC Dobrego Handlu MIROSŁAW LEPIARZ

Możliwość dofinansowania
Logo ABC Dobrego Handlu MIROSŁAW LEPIARZ
ul. Ks. bpa Stanisława Adamskiego 5/30
40-069 Katowice
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 754
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

      Od 2012 roku Firma ABC Dobrego Handlu Mirosław Lepiarz realizuje szkolenia z branży spożywczej. Właściciel Firmy- Pan Mirosław Lepiarz jest związany  z branżą spożywczą od 25 lat. Firma ABC Dobrego Handlu specjalizuje się w dziedzinach:

  • rozbiór technologiczno-handlowy mięsa- drób, wołowina, wieprzowina, cielęcina, baranina
  • zwiększenie sprzedaży,
  • poprawa wizualna stoisk- mięso, wędliny, warzywa, owoce, alkohol, nabiał oraz pozostały asortyment sklepu
  • psychologia sprzedaży
  • Merchandising w sklepie ogólnospożywczym

Trenerzy Firmy, szkolą konkretne umiejętności i zachowania oraz pokazują mocne i słabe strony sprzedawców specjalizujących się w branży spożywczej. Uczestników szkoleń uczą:

  • jak eksponować towar w ladach sprzedażowych,
  • jak efektywnie zarządzać gospodarką magazynową,
  • jak pozyskiwać klientów,
  • jak być skutecznym w sprzedaży
  • jak zwiększyć sprzedaż

Wszystko to czynią w oparciu o własne doświadczenia zawodowe.

Nasi trenerzy:

Mirosław Lepiarz- właściciel Firmy ABC Dobrego Handlu. Z wykształcenia wykwalifikowany pracownik przetwórstwa mięsnego oraz absolwent kierunku: Zarządzanie zespołami pracowniczymi. Trener z długoletnim stażem. Od 25 lat nieustannie pracuje w branży mięsnej i spożywczej. Przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej, począwszy od pracownika fizycznego (rzeźnik-wykrywacz w zakładach mięsnych w Polsce oraz w Niemczech), poprzez stanowiska kierownicze działów mięso- wędliny-drób w największych sieciach handlowych (Real, Geant, MiniMal Kaufland) do stanowiska dyrektor ds. sklepów firmowych w zakładach mięsnych Madej i Wróbel.

Autor wielu artykułów w czasopiśmie branżowym: "Wiadomości Handlowe"

Współautor (Krzysztof Kaźmierczak, Mirosław Lepiarz) książki: " Profesjonalne stoisko mięsno- wędliniarskie- zasady ekspozycji"

Jako Trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:

  • rozbiór technologiczno- handlowy mięsa- drób, wołowina, wieprzowina, cielęcina, baranina
  • ekspozycja lady mięsno-wędliniarskiej
  • psychologiczne aspekty sprzedaży
  • minimalizacja strat na dziale mięsno-wędliniarskim
  • aktywna sprzedaż
  • dodatkowa sprzedaż
  • Merchandising w sklepie ogólnospożywczym

Z usług trenera skorzystały między innymi następujące Firmy:

  • Zakłady Mięsne Haga Plus Spółka z o.o. Jastrzębie Zdrój,
  • Zakłady Mięsne JBB Bałdyga Łyse,
  • Zakłady Mięsne SuperDrob,
  • Zakłady Mięsne Herman Tyczyn,
  • Zakład Masarski Jędrycha Konieczki,
  • Zakłady Mięsne Silesia Duda, 
  • Zakład przetwórstwa mięsnego Gawrycki,
  • Zakłady Mięsne Sokołów,
  • Hurtownie mięsa i wędlin: Polmak- Częstochowa, BekPol- Wałbrzych, Kamir-Chrzanów, InterWen II-Kraków, Szatan-Sosnowiec
  • Sieć sklepów Lewiatan
  • PSS-Sosnowiec, Andrychów, Wieluń, Oświęcim
  • Sieć sklepów Euro

Barbara Sikorska- trener z długoletnim stażem. Specjalista w prowadzeniu szkoleń z branży mięsno-wędliniarskiej. Osoba niezwykle otwarta i komunikatywna, doskonale radzi sobie w kontaktach interpersonalnych. Pani Basia jest mistrzynią w ekspozycji lady mięsno-wędliniarskiej. Pokazuje na konkretnych przykładach jak zwiększyć sprzedaż na dziale mięsno-wędliniarskim oraz jak zminimalizować straty. Uczy na konkretnych przykładach jak zarządzać ceną i zwiększyć marże. Nikt nie radzi sobie tak dobrze z trudnym klientem jak Pani Basia. Poprzez ekspozycję towaru na dziale mięsno-wędliniarskim i dobry kontakt z klientem, potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o 20%.

Jako Trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:

  • ekspozycja lady mięsno-wędliniarskiej
  • psychologiczne aspekty sprzedaży
  • minimalizacja strat na dziale mięsno-wędliniarskim
  • aktywna sprzedaż
  • dodatkowa sprzedaż
  • obsługa klienta

Z usług trenera skorzystały między innymi następujące Firmy:

  • Zakłady Mięsne Haga Plus Spółka z o.o. Jastrzębie Zdrój,
  • Zakłady Mięsne JBB Bałdyga Łyse,
  • Zakłady Mięsne SuperDrob,
  • Zakłady Mięsne Herman Tyczyn,
  • Zakład Masarski Jędrycha Konieczki,
  • Zakłady Mięsne Silesia Duda, 
  • Zakład przetwórstwa mięsnego Gawrycki,
  • Zakłady Mięsne Sokołów,
  • Hurtownie mięsa i wędlin: Polmak- Częstochowa, BekPol- Wałbrzych, Kamir-Chrzanów, InterWen II-Kraków, Szatan-Sosnowiec
  • Sieć sklepów Lewiatan
  • PSS-Sosnowiec, Andrychów, Wieluń, Oświęcim
  • Sieć sklepów Euro

Jakie metody stosujemy?

- podczas szkoleń przekazujemy informacje, które są następnie wykorzystywane w praktyce

- szkolenia odbywają się na zasadzie ćwiczeń i warsztatów

- przedstawione podczas szkoleń ćwiczenia to tzw. z życia wzięte sytuacje, z którymi spotykają się codziennie pracownicy sklepów

- każdy problem na sklepie rozwiązujemy szybko i skutecznie

 

Jakie szkolenia realizujemy?

  • kontrola- Tajemniczy Klient
  • szkolenia otwarte i zamknięte
  • prowadzimy szkolenia jedno, dwu i wielodniowe oraz cykle szkoleń

 

Każde nasze szkolenie składa się z pięciu etapów:

  • inicjowania (dostrzegamy potrzebę szkoleniową i podejmujemy decyzję o tym, że należy ją zaspokoić)
  • planowania (dokładna analiza potrzeb, stworzenie budżetu i harmonogramu zajęć, wybór właściwego trenera i miejsca szkolenia, opracowanie programu zajęć)
  • realizowania (prowadzenie szkoleń na najwyższym poziomie)
  • kontrolowania (ocena szkolenia)
  • zamykania (wsparcie we wdrożeniu i planowanie kolejnego projektu szkoleniowego)

Cechą naszego projektu szkoleniowego jest ściśle wytyczony rytm pracy, który wyznaczają dwa czynniki: budżet i czas. Oprócz nich stosowane są również inne mierniki sukcesu zrealizowanego szkolenia:

  • zaspokojenie potrzeb uczestników szkolenia
  • osiągnięcie celów stawianych przed szkoleniem
  • zmiany, które zaszły w firmie na skutek realizacji szkolenia

 

Firma posiada Certyfikat: Standard Usługi Szkoleniowo- Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0)

Nr rejestracyjny certyfikatu: DEKRA/SUS/000160

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
mlepiarz@abcdobregohandlu.pl
Telefon
(+48) 727 530 540