Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja "Romaniszyn" Sp. z o.o. Oddział w Szczecinie
Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja "Romaniszyn" Sp. z o.o. Oddział w Szczecinie
Charakterystyka działalności firmy
Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja „Romaniszyn” Sp. z o.o. jest firmą szkoleniowo-doradczą z ponad 34-letnią tradycją.
Firma powstała w 1989 roku, w trudnych warunkach przekształceń systemowych i ustrojowych – jako jedna z pierwszych firm szkoleniowych w Polsce. Oddział w Szczecinie powstał w 1999 roku.
Oferta edukacyjna firmy, z wiodącymi i ciągle aktualizowanymi programami szkoleń i kursów, obejmuje kilkadziesiąt zagadnień, trafiając do kluczowych sektorów gospodarki poprzez szkolenia zawodowe, specjalistyczne szkolenia z zakresu finansów skierowane do sektora bankowego i innych instytucji finansowych, a także administracji i samorządów.
Prowadzimy między innymi szkolenia z zakresu BHP i p.poż., szkoleń zawodowych, technik sprzedaży, obsługi klienta i usługi doradztwa w aspekcie zarządzania oraz jakości ISO (w tym HACCP), także finansowane ze środków unijnych. Jakość naszych usług w tym obszarze jest monitorowana w standardzie procedur unijnych.
Wśród naszych klientów są m.in. sieci handlowe Jysk, Castorama, Carrefour, firmy Bridgestone, Bols, Prima, Enea, Dalkia, banki – w tym BS, GBS, PKO BP SA, Powiatowe Urzędy Pracy oraz wiele innych firm i instytucji.
Oprócz standardowej oferty szkoleń oferujemy także programy szkoleń dostosowane do potrzeb i specyficznych wymagań Klientów, poszczególnych firm. W zależności od zapotrzebowania organizujemy również szkolenia z tzw. wolnego naboru.
Korporacja „Romaniszyn” współpracuje z szeroką, ponad 80 osobową kadrą wykładowców o najwyższych kwalifikacjach zawodowych, wywodzących się m.in. z instytucji finansowych , wyższych uczelni i zakładów pracy. Nasi wykładowcy reprezentują zarówno specjalności z zakresu finansów i bankowości jak i specjalności techniczne, zawodowe oraz pozwalające prowadzić szkolenia dotyczące zarządzania i motywowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania emocjami, zarządzania czasem itp.
W celu doskonalenia swojej oferty dla Klientów, Korporacja „Romaniszyn” Sp. z o.o. współpracuje z Politechniką Koszalińską.
Ukoronowaniem starań mających na celu ciągłe podnoszenie jakości usług jest przyznanie nam przez renomowaną jednostkę certyfikującą KEMA Quality BV w 2009 roku Certyfikatu Jakości ISO 9001-2008, od dnia 09-10-2012r jednostka certyfikująca DEKRA, która połączyła się z KEMĄ potwierdziła spełnianie wymagań ISO przez naszą firmę i przyznała nam Certyfikat na kolejny trzyletni okres. Firma nasza posiada aktualny certyfikat jakości a jakość naszych usług jest potwierdzana każdego roku przez Dekrę.
Mając na uwadze zadowolenie Klienta zadeklarowaliśmy w naszej Polityce Jakości świadczenie usług w zakresie szkoleń, kursów i doradztwa w zakresie zarządzania w sposób kompetentny, sprawny, zgodny z obowiązującymi wymogami prawnymi oraz wewnętrznymi uregulowaniami na oczekiwanym poziomie przez dotychczasowych i przyszłych Klientów.
Potwierdzeniem naszej marki było także otrzymanie w 2009 roku wyróżnienia Konsumencki Znak Jakości „Najlepsze w Polsce” przyznawanego przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu.
Minione 34 lat działalności na wymagającym rynku usług szkoleniowych zostało uwieńczone certyfikatem ISO 9001:2015 jest to gwarancja z naszej strony stosowania najwyższych standardów szkoleniowych i dążenia do zadowolenia naszych Klientów ze świadczonych usług. Prowadzimy także obsługę firm – doradztwo w zakresie zarządzania BHP, p-poż i systemami jakości ISO.
Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą.
ISO 9001:2015 DEKRA Certification Sp. z o.o.
Wpis instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.30/00031/2005