Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej

Możliwość dofinansowania
Logo Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej
ul. Bonarka 8
30-415 Kraków
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 281
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Fundacja dziala na rynku szkoleń od 1995.Od momentu powstania głównym celem Fundacji jest realizowanie działań na rzecz sektora bankowości spółdzielczej w Polsce. Fundacja realizuje cele poprzez organizację różnorodnych przedsięwzięć wspierających rozwój i promocję bankowości, przede wszystkim:

  • specjalistycznych szkoleń - w wersji stacjonarnej i on-line
  • konferencji i seminariów naukowych
  • spotkań dla prezesów i pracowników banków
  • integracyjnych wyjazdów szkoleniowych
  • grupowych wyjazdów studyjnych do państw Unii Europejskiej i innych krajów na całym świecie
  • szkoleń dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz z innych źródeł

Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej posiada w stałej ofercie szkolenia ze wszystkich dziedzin dotyczących całokształtu działalności banków spółdzielczych i zrzeszających. Oferta jest stale rozszerzana i uaktualniana.

Co nas wyróżnia?

Funkcjonalność – wszystkie szkolenia realizowane są przez wykładowców posiadających wieloletnie doświadczenie w bankowości spółdzielczej.

Zaufanie i bezpieczeństwo – Fundacja jest organizacją powołaną przez banki zrzeszające, by działać na rzecz rozwoju środowisk spółdzielczych.

Ciągły rozwój – stałe doskonalenie oferty i jakości oferowanych usług. Wprowadzanie nowej tematyki szkoleń, prowadzenie badań, pozyskanie unijnych pieniędzy i innych dotacji na dofinansowanie szkoleń.

Otwartość i elastyczność – Fundacja zorganizuje każde szkolenie, wyjazd, czy badanie jakim będą zainteresowani Klienci.

Wysoka jakość realizowanych szkoleń – jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, stosujemy Standard Usługi Szkoleniowej według PIFS, posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

Struktura

Działamy na terenie całej Polski poprzez 4 Oddziały – Wrocław, Rzeszów, Kraków, Warszawa oraz Filię w Lublinie.

Partnerzy

Przy realizacji naszych przedsięwzięć współpracujemy z wieloma organizacjami i instytucjami, t.j.: Państwową Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Rolnictwa,”, Związkiem Banków Polskich, Krajowym Związkiem Banków Spółdzielczych, Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego, Bankowym Funduszem Gwarancyjnym, Biurem Informacji Kredytowej  oraz innymi organizacjami - z instytucjami bankowymi i podmiotami działającymi na rzecz bankowości spółdzielczej oraz z mediami i prasą bankową.

Fundacja przykłada wielką wagę, by realizowane szkolenia były najwyższej jakości.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Stosujemy Kodeks Dobrych Praktyk Szkoleniowych PIFS, wdrożyliśmy standard SUS 2.0.

Fundacja została wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie pod numerem 2.12/00051/2017.

Szkolenia i kursy realizujemy w ramach prowadzonych przez Fundację niepublicznych placówek kształcenia ustawicznego zlokalizowanych w: Krakowie, Rzeszowie, Wrocławiu, Warszawie i Lublinie.

Fundacja jest również w systemie standardów kwalifikacyjnych w bankowości polskiej Związku Banków Polskich.

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
biuro@frbs.org.pl
Telefon
(+48) 500 358 589, (+48) 126 551 319