HANTI DOROTA OLEJNICZAK

Możliwość dofinansowania

HANTI DOROTA OLEJNICZAK

NIP 7742516688
ul. Węgierska 1/46
02-319 Warszawa
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 43
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Firma HANTI powstała z potrzeby wspierania przedsiębiorstw w ich rozwoju i jak najlepszym dopasowaniu do potrzeb Klientów. Specjalizujemy się w następujących obszarach:

  • Standardy obsługi Klienta – pomagamy stworzyć oraz wdrożyć standardy obsługi, aby podnieść konkurencyjność naszych Klientów oraz zwiększyć ich zyski;

  • Rozwój personelu – przeprowadzamy projekty szkoleniowe nastawione na rozwój kompetencji, których zastosowanie wspomaga firmy w zwiększeniu efektywności;

  • Usprawnianie procesów – analizujemy i proponujemy rozwiązania mające na celu uporządkowanie i usprawnienie codziennego funkcjonowania firm.

Przykłady realizacji usług zrealizowanych przez firmę HANTI:

Szkolenia ze standardów obsługi Klienta i szkolenia menadżerskie w sieci POLOmarket:

W okresie maj – październik 2016 roku przeprowadziliśmy dla firmy POLOmarket – ogólnopolskiej sieci supermarketów projekt szkoleniowy wspierający sklepy w utrzymaniu standardu obsługi Klienta na wymaganym poziomie. Szkoleniami objęta została kadra menadżerska sklepów, która rozwinęła swoje kompetencje w zakresie wdrażania nowych pracowników i motywowania ich do pracy zgodnie z wymogami firmy. Szkoleniami ze standardów obsługi Klienta zostały objęte załogi we wszystkich 280 sklepach POLOmarket. Łącznie przeszkolonych zostało prawie 4 tysiące sprzedawców i 280 menadżerów. Szkolenia odbywały się na terenie całej Polski. Mimo dużego wyzwania logistycznego sprostaliśmy wymaganiom naszego Klienta. Każdy z uczestników otrzymał imienny certyfikat ukończenia szkolenia. Wysoką ocenę merytoryczną szkolenia potwierdziły ankiety ewaluacyjne wypełniane przez uczestników szkoleń.

Stworzenie standardów obsługi Szkolenia ze standardów obsługi pacjenta dla aptek sieci PRIMA

Od 2012 roku wspieramy GRUPĘ APTEK PRIMA w ich rozwoju. Stworzyliśmy standardy obsługi Pacjentów dla sieci i szkolimy personel aptek z praktycznego ich zastosowania. Realizujemy szkolenia zamknięte,szkoelnia on the job oraz coachingi indywidualne. Wzmacniamy kompetencje farmaceutów w zakresie komunikacji z pacjentem, właściwego przedstawienia oferty produktowej i długotrwałego budowania relacji z Pacjentami.

 

 

Działamy zgodnie ze standardem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych SUS 2.0.

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
biuro@hanti.com.pl
Telefon
(+48) 506 017 508