Fundacja Rozwoju Gminy Zelów

Możliwość dofinansowania
Logo Fundacja Rozwoju Gminy Zelów
Brak ocen dla tego dostawcy
ul. Adama Mickiewicza 4
97-425 Zelów
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Misją Fundacji Rozwoju Gminy Zelów (FRGZ) jest tworzenie korzystnych warunków do gospodarczego i społecznego rozwoju w regionie łódzkim.  

Fundacja zajmuje się przede wszystkim wspieraniem przedsiębiorczości. Działania takie i wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w celu ich rozwoju i tworzenia nowych miejsc pracy były i są realizowane w ramach wielu projektów pomocowych min. z Programu PHARE, Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej, USAID, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Fundacji im. Stefana Batorego, Banku Gospodarstwa Krajowego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.

Usługi świadczone przez FRGZ zawsze odpowiadają wymaganiom klienta i charakteryzują się wysokim poziomem jakości.

USŁUGI DORADCZE:

Specjalistyczne doradztwo w dziedzinach:

  • finanse: analiza i ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa, ocena i ulepszanie systemów kosztów, pomoc w zarządzaniu płynnością, określanie zdolności kredytowej i inwestycyjnej;
  • marketing – analiza i przygotowanie planów marketingowych – marketing mix;
  • sporządzenie biznes planów, wniosków o finansowanie, studium wykonalności, rozliczanie dotacji, inwestycji;
  • planowanie i zarządzanie: zasobami ludzkimi, finansami, zarządzanie strategiczne;
  • zarządzanie jakością;
  • poradnictwo zawodowe i doradztwo personalne.

USŁUGI SZKOLENIOWE:

  • dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą – związane z rozpoczynaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej;
  • dla małych i średnich przedsiębiorstw - ustalanie zakresu szkolenia pod potrzeby firm;
  • dla organizacji pozarządowych;
  • inne szkolenia: np. zawodowe, językowe i komputerowe.

USŁUGI FINANSOWE:

  • pożyczki na rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności gospodarczej,
  • dotacje na rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności gospodarczej.

USŁUGI INFORMACYJNE

- informacje w zakresie podejmowania i wykonywania oraz rezygnacji
z prowadzenia działalności gospodarczej 

-  informacje dotyczące możliwości uzyskania wsparcia na realizację projektów ze środków publicznych

- informacje na temat możliwości i zasad uzyskania usług specjalistycznych

- inne informacje w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.

Fundacja realizuje również wiele działań mających na celu wspieranie aktywności społecznej osób powyżej 50 roku życia. Uczestnicy mogą korzystać z wielu ciekawych zajęć edukacyjnych, aktywizujących i integracyjnych.

USŁUGI WYNAJMU POWIERZCHNI DLA PRZEDSIĘBIORSTW

Wynajem powierzchni produkcyjnej, handlowej, usługowej i biurowej na prowadzenie działalności gospodarczej. Firmom zapewnia się pełną obsługę infrastruktury technicznej (m.in. remonty, naprawy, przeglądy, zaopatrzenie, dostawy ciepła, energii, wody, wywozu nieczystości, utrzymanie czystości terenu). Firmy mogą korzystać również z usług administracyjno – biurowych oraz z  sal szkoleniowych.

Fundacja:

- od 2004 r. posiada wdrożony system zarządzania jakością, aktualnie zgodny jest z normą PN-EN ISO 9001:2015-10, potwierdzony certyfikatem systemu jakości  przez PCC-CERT Sp.k.;

- od 1995 r. prowadzi dzialalnośc dydaktyczną na podstawie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych nr 28/200;

- od 2004 r. wpisana jest do rejestru instytucji szkoleniowych w WUP pod nr 2.10/00024/2004

- od 2005 r. wpiosana jest do rejestru agencji zatrudnienia pod nr 1812.

- od 2002 r. jest jednym z członków Polskiego Związku Funduszy Pożyczkowych (wcześniej w latach 2002-2010 w  Polskim Stowarzyszeniu Funduszy Pożyczkowych);

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
frgz@frgz.pl
Telefon
(+48) 446 341 006