Design Thinking Institute Iwona Gasińska-Mulczyńska

Możliwość dofinansowania
Logo Design Thinking Institute Iwona Gasińska-Mulczyńska
ul. Bolesława Prusa 4/9
60-819 Poznań
Usługa szkoleniowa
Liczba zrealizowanych usług: 41
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Design Thinking Institute tworzy programy, które pomagają firmom rozwijać nowe strategie, usługi i produkty. Przez pracę warsztatową wyznaczamy cele, inspirujemy i motywujemy do rozwoju. Współpracujemy z firmami z sektora MŚP, korporacjami, organizacjami non-profit, uniwersytetami czy instytucjami.

Liczba przeprowadzonych warsztatów kreatywnych: ok. 350

Warsztaty związane z opracowywaniem strategii biznesowych, konceptów nowych produktów i usług lub systemów wykorzystywanych przez klientów: kilkumiesięczne procesy strategiczne w firmach prowadzone metodą Design Thinking: Nowy Ład - ok. 35

W przeciągu ostatnich lat przeprowadzilśmy ponad 60 Kursów Moderatora Design Thinking w różnych miastach Polski. Kurs uczy pracy metodą design thinking i jest przeznaczony w szczególności dla:

  • pracowników działu marketingu, sprzedaży, HR, rozwoju, UX,
  • menadżerów,
  • trenerów,
  • konsultantów biznesowych,
  • pracowników agencji kreatywnych.

Udział w naszych kursach wzięło ponad 550 osób. 

Uczestniczyliśmy w projektach unijnych Eko Trendy i Eko Działania. Udział w szkoleniach i indywidaulnych dorawdztwach wzięło ponad 400 firm z całej Polski. Realizowalismy program wdrożenia proekologicznych działań w polskich MMSP. Był to cykl bezpłatnych szkoleń
i indywidualnych doradztw prowadzonych przez praktyków. Dotyczyły one strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa z wykorzystaniem działań ekologicznych.

Pracujemy metodą Design Thinking - to metoda współpracy z klientem wywodząca się z branży kreatywnej. Punktem wyjścia jest głębokie zrozumienie potrzeb klienta. Częścią integralną procesu jest ciągłe weryfikowanie założeń i testowanie różnych propozycji. Kluczem jest jak najlepsze zdefiniowanie problemu, który chcemy rozwiązać. DT zakłada równorzędną relację między “firmą”  a “klientem” (usługodawcą a usługobiorcą), której podstawą jest wzajemne zrozumienie oraz dążenie do realizacji obopólnych korzyści. Idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów. Powstała na Uniwersytecie Standford, a jest wdrażana w największych, najbardziej innowacyjnych firmach takich jak: SAP, Samsung, Raiffeisen czy LEGO.



Więcej informacji na temat kursów na stronie: http://www.dt-institute.pl/​


Design Thinking Institute posiada Znak Jakości TGLS QA. 

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
jm@dt-institute.pl
Telefon
(+48) 798 805 436