Zarządzanie sobą w czasie. Jak skutecznie walczyć z pożeraczami czasu i zwiększyć efektywność osobistą? Akademia Menadżera -*możliwa f. zdalna*
Zarządzanie sobą w czasie. Jak skutecznie walczyć z pożeraczami czasu i zwiększyć efektywność osobistą? Akademia Menadżera -*możliwa f. zdalna*
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest osobom zajmujacym stanowisko kierownicze i predysponującym ku temu oraz wszystkim tym, którzy chcą poprawić efektywnosć własną oraz mieć wpływ na efektywność członków zespołu, współpracowników.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji03-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik usługi będzie samodzielnie organizował swój czas pracy w sposób efektywny i optymalny.Efekty uczenia się
Efektami uczenia się, które nabędą uczestnicy usługi są:
Zarządzanie zespołem
Rozwój pracowników
wiedza: Rozróżnia różne metody rozwoju pracowników i ocenia ich wartość dla rozwoju kompetencji pracowników zatrudnionych w danej organizacji
umiejętności: Ocenia efektywność wykorzystanych metod rozwoju pracowników
postawy: Wspiera i promuje wśród pracowników motywację do rozwoju; Postrzega rozwój jako wartość dla organizacji.
Delegowanie zadań i uprawnień
wiedza: Ma wiedze na temat czynników mających znaczenie dla złożoności i trudności zadań; Identyfikuje różnorodność zasobów indywidualnych i organizacyjnych potrzebnych do realizacji zadań.
umiejętności: Prawidłowo ocenia czas niezbędny do wykonania określonego zadania; Identyfikuje jakie zasoby indywidualne i organizacyjne są niezbędne do zrealizowania zadań
postawy: Buduje atmosferę zaufania
Komunikacja i wykorzystanie informacji
Efektywna komunikacja
wiedza: Zna zasady efektywnej komunikacji.
umiejętności: Dopytuje zawsze, szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi, aby mieć pewność jak zrozumiał komunikat
postawy: Profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych. Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy. Etyczne postępowanie. Odpowiedzialność za przekazywane informacje i ich odbiór.
Efekty kształcenia zostaną zweryfikowane na podstawie case study, symulacji.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz ćwiczeń praktycznych.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Zarządzanie sobą w czasie. Jak skutecznie walczyć z pożeraczami czasu i zwiększyć efektywność osobistą? Akademia Menadżera *możliwa forma zdalna*
Dzień 1
Przeszkody w efektywnym zarządzaniu sobą w czasie
- Złodzieje czasu
- Wpływ wielozadaniowości na efektywność pracy
- Prokrastynacja i jej skutki
- Zadania przejęte a efektywność własna
- Rola nawyków
- Specyfika pracy zdalnej
Dzień 2
Cele i ich rola w budowaniu efektywności
- Cele osobiste i zawodowe a zarządzanie sobą w czasie
- Model OTIUM
- Zasady budowania celów
- Sposób dojścia do celu (mity i fakty)
- Sposoby radzenia sobie z prokrastynacją
- Ćwiczenie silnej woli a przezwyciężanie nawyków
Dzień 3
Metody i techniki podnoszenia efektywności
- Technika ALPEN
- Zasada Pareto i model ABC
- Macierz Eisenhowera
- warsztaty praktyczne
Dzień 4
Budowanie automotywacji i rola komunikacji a efektywność pracy
- Technika 6 kroków skutecznej automotywacji
- Delegowanie zadań
- Skuteczna informacja zwrotna
Jak pracujemy, gdy szkolenie jest w formie zdalnej?
- Realizacja usługi odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem wybranego platformy (prawdopodobnie ZOOM),
- Wymagania sprzętowe: komputer wraz z działającym zewnętrznym bądź wewnętrznym mikrofonem oraz głośnikiem, klawiatura,
- Wymagania dot. łącza sieciowego: Komputer musi być połączony do sieci internetowej (minimalna szybkość pobierania 30 kb/s, preferowana 128 kb/s),
- Wymagania dot. oprogramowania: do ustalenia,
- Ważność spotkania: trener skontaktuje sie z uczestnikiem w celu zaproszenia za pomocą maila.
Szkolenie to realizujemy również w formie zamkniętej, istnieje możliwość jego modyfikacji.
Realizujemy wiele innych usług doradczych i szkoleniowych wpisujących się do projektu Akademi Menadżera.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Przeszkody w efektywnym zarządzaniu sobą w czasie - warsztaty | Prowadzący Tomasz Kurek | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Cele i ich rola w budowaniu efektywności - warsztaty | Prowadzący Tomasz Kurek | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Metody i techniki podnoszenia efektywności - warsztaty | Prowadzący Tomasz Kurek | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Budowanie automotywacji i rola komunikacji a efektywność pracy | Prowadzący Tomasz Kurek | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 890,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto118,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kurek
kontaktu z klientem i dostawcami, opracowanie
strategii przygotowania i prowadzenia negocjacji
zarówno zakupowych i sprzedażowych. Prowadzi
grupowe i indywidualne formy pracy, których
głównym celem jest rozwój kompetencji
społecznych istotnych w budowaniu
skutecznych relacji zawodowych – komunikacja,
zarządzanie zespołem, rozwiązywanie konfliktów,
rozwój współpracy, sprzedaż I obsługa Klientów,
narzędzia I techniki HR w organizacji.
Od 1997 roku pracuje jako trener, coach,
doradca, psycholog Ma na swoim koncie ok 1000
dni treningowych, rocznie prowadzi ok. 30
szkoleń z zakresu rozwoju HR, umiejętności
menedżerskich, handlowych i trenerskich.
Wyższe, psychologia
Od 1997 roku pracuje jako trener, coach,
doradca, psycholog Ma na swoim koncie ok 1000
dni treningowych, rocznie prowadzi ok. 30
szkoleń z zakresu rozwoju HR, umiejętności
menedżerskich, handlowych i trenerskich.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)
Adres
Adres
W związku z realizacją zdalną usługi, w przypadku usługi zdalnej formalnym miejscem realizacji będzie siedziba wnioskodawcy tj. Kleczkowska 45, 50-227 Wrocław, natomiast usługa odbędzie się w formie zdalnej, online za pomocą wybranej platformy internetowej